programmingadult

ساخت وبلاگ

بچه ها به طور منحصر به فردی برای استفاده از  آموزش برنامه نویسی برای کودکان تفکر نوآورانه برای حل مسائل برنامه نویسی دشوار قرار دارند. از آنجایی که برنامه نویسی به عنوان یک رشته هم خلاقانه و هم منطقی است، تمرین آن به کودکان می آموزد که تفکر انتقادی و منطق را در فرآیند خلاقیت خود بگنجانند.

مزایای کدنویسی مشهود است، اما از کدام منابع برنامه نویسی برای ارائه یک مقدمه ملایم باید استفاده کنید؟ بیایید فهرستی از بهترین کتاب های کدنویسی برای کودکان در بازار را مرور کنیم.

کتاب کدنویسی برای کودکان 4 تا 8 ساله آیا به یک آغازگر برنامه نویسی برای دانش آموز دبستانی خود نیاز دارید؟ در اینجا چند توصیه وجود دارد.  HTML برای نوزادان توسط گروه کودکان استرلینگ  نوع: کتاب فصلی محدوده سنی پیشنهادی: 3 تا 5 دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده  آموزش برنامه نویسی برای کودکان شده: کدنویسی HTML، ساختار وب سایت آیا فرزند شما توسط iPad شما ترانسفکس شده است؟ چرا HTML برای نوزادان را امتحان نمی کنید؟

این کتاب برنامه نویسی مبتنی بر تبلت برای کودکان، خوانندگان جوان را با یکی از بلوک های ساختمانی اساسی وب جهانی: HTML آشنا می کند. این کتاب رنگارنگ با استفاده از اشکال و رنگ ها به عنوان آنالوگ برای کدهای HTML اولیه، مفاهیم ابتدایی زیربنای زبان برنامه نویسی را به کودکان آموزش می دهد.

Hello Ruby: Adventures in Coding نوشته لیندا لیوکاس  نوع: کتاب کار تصویر و فعالیت محدوده سنی پیشنهادی: 4 تا 7 دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: تفکر محاسباتی، حل مسئله آغازگر کتاب لیوکاس، نیمی از کتاب تصویری و نیمی از فعالیت، کودکان خردسال را از طریق ایده‌های اساسی  آموزش برنامه نویسی برای کودکان که زیربنای همه برنامه‌نویسی‌های کامپیوتری هستند، راهنمایی می‌کند.

سلام روبی بدون نیاز به کامپیوتر، دختری به نام روبی را به بچه ها معرفی می کند که مصمم به حل هر پازلی است. روبی با روباه‌ها، روبات‌ها و پلنگ‌ها دوست می‌شود، زیرا تلاش می‌کند تا مشکلات بزرگ را به مشکلات کوچک تقسیم کند. بعد از هر فصل، از بچه‌ها خواسته می‌شود تا با استفاده از تفکر محاسباتی، به روبی کمک کنند تا مسائل را حل کند.

با مطالعه با روبی، بچه‌ها یاد می‌گیرند که از تفکر خارج از چارچوب استفاده کنند و الگوهایی را تشخیص دهند که زیربنای هر چالشی که قهرمان داستان با آن روبرو می‌شود.

25 بازی Scratch 3 برای کودکان: راهنمای بازیگوش برای کدنویسی نوشته مکس وین رایت نوع: کتاب کار گام به گام محدوده سنی توصیه شده: 7 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد ایرانیان سایبر مهارت های آموزش داده شده: اسکرچ، تفکر انتقادی، حل مسئله، ایجاد پروژه

Wainewright از گرافیک های رنگارنگ و توضیحات ساده استفاده می کند تا به خوانندگان جوان اصول اولیه Scratch 3 را آموزش دهد، یک زبان برنامه نویسی رایگان و مناسب برای  آموزش برنامه نویسی برای کودکان کودکان که توسط آزمایشگاه رسانه MIT توسعه یافته است.

در هر فصل، از بچه‌ها خواسته می‌شود تا بازی‌های کاملی مانند پیچ ​​و خم‌ها، دونده‌های جاده‌ای و بازی‌های دو نفره بسازند که امتیاز را حفظ کنند. بچه‌ها می‌توانند با افزودن انیمیشن‌های ساده و جلوه‌های صوتی، بازی‌های خود را بیشتر جلوه دهند.

Lift-the-Fلپ کامپیوتر و کدنویسی نوشته رزی دیکینز  نوع: فصل و کتاب مصور محدوده سنی پیشنهادی: 5 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: معماری کامپیوتر، برنامه نویسی اسکرچ، حل مسئله

در این کتاب فصلی که با تصویرسازی پشتیبانی می‌شود، بچه‌ها تشویق می‌شوند تا با بلند کردن فلپ‌ها برای آشکار کردن دانش اساسی، نحوه کار رایانه‌ها را «زیر کاپوت» کشف کنند. کتاب دیکنز اصول کد خوب، نحوه عملکرد الگوریتم ها و توابع ساده را از طریق گنج یابی، بازی ها و پازل ها بررسی می کند.

نمونه هایی از نحوه عملکرد برنامه ها از طریق زبان Scratch مناسب برای کودکان بررسی می شود. هر فصل شامل پیوندهای اینترنتی به وب‌سایت‌های سرپرستی شده است که در آن کودکان می‌توانند نکات، ترفندها و ایده‌های کدنویسی را برای پروژه بعدی خود کشف کنند.

DK Workbooks: Computer Coding: مقدمه ای بر کد توسط DK نوع: کتاب کار کدنویسی حدوده سنی پیشنهادی: 6 تا 9 سال دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: برنامه نویسی پایتون، حل مسئله، تفکر محاسباتی ایده‌آل برای کدنویس‌های جدید، این کتاب کار DK نحوه عملکرد کد را توضیح می‌دهد و گام به گام به خوانندگان آموزش می‌دهد که چگونه برنامه‌های ساده ایجاد کنند. هر فصل شامل آزمون‌های آموزش برنامه نویسی برای کودکان  مکتوب و یک واژه‌نامه جذاب بصری است که اصطلاحات کلیدی را پوشش می‌دهد. بعد از اینکه فرزند شما آخرین صفحه را ورق زد، توانایی ساخت اپلیکیشن ها، انیمیشن ها و بازی ها را در پایتون خواهد داشت.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی برای کودکان , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 294 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 20:29

بهترین فعالیت های دوستدار کودک را دریافت کنید ارسال شده   برای شما هفتگی! پست الکترونیک آموزش برنامه نویسی برای کودکان زیپ  ثبت نام  پایتون همه کاره

پایتون یکی از ساده‌ترین زبان‌های کدنویسی برای یادگیری در نظر گرفته می‌شود، زیرا از خطوط کد کمتری برای شروع استفاده می‌کند. برای بچه ها و نوجوانانی که می خواهند سریع شروع کنند و/یا کسانی که علاقه مند به دنبال کردن زمینه های علمی مانند هوش مصنوعی هستند توصیه می شود.

سی شارپ (استفاده شده با یونیتی)بصری/بازی

این زبان بسیار محبوب است و اغلب برای برنامه های کاربردی ویندوز استفاده می شود، بنابراین دانشجویانی که علاقه مند به کار با ویندوز هستند ممکن است این زبان را برای یادگیری انتخاب کنند. این شبیه به جاوا (زیر) است، بنابراین اگر فرزند شما از قبل دانش جاوا را دارد، این ممکن است گام  آموزش برنامه نویسی برای کودکان بعدی خوبی باشد.

زبان های برنامه نویسی متوسط ​​برای کودکان جاوا (استفاده شده در Minecraft) محبوب

جاوا برای کدنویسان متوسطی که به دنبال تقویت مجموعه مهارت های کدنویسی خود هستند، بهترین است. می توانید از جاوا برای اجرای بازی هایی مانند Minecraft یا ایجاد برنامه ها استفاده کنید. جاوا به نوجوانانی که می خواهند درک قوی از برنامه نویسی داشته باشند و کسانی که به اندازه کافی صبور هستند تا برای یادگیری نحو زبان وقت بگذارند، توصیه می شود.

جاوا اسکریپت طراحی وب سایت

این زبان برای دانشجویان علاقه مند به توسعه و طراحی وب عالی است. همچنین یک زبان اصلی برنامه نویسی است. می توانید از آن برای ایجاد یک بازی دو بعدی مبتنی بر وب استفاده کنید. این آخرین وبلاگ از مجموعه سه قسمتی ما در مورد کودکان و کدنویسی است. اکنون که از راه‌های آموزش برنامه نویسی برای کودکان  بسیاری که کودکان می‌توانند از یادگیری مهارت‌های کدنویسی و ابزارها و منابع در دسترس برای شروع یادگیری بهره ببرند، می‌دانید، می‌توانید سفر توسعه وب آنها را با کتاب و سایر مطالب خواندنی تکمیل کنید. در ادامه بخوانید تا 15 کتابی را کشف کنید که می‌تواند یک مقدمه ملایم یا الهام‌بخش بیشتر به همراه کسب مهارت‌های جدید فرزندتان باشد.

بچه ها چقدر زود می توانند کدنویسی را یاد بگیرند؟

پاسخ ممکن است شما را شگفت زده کند. اگر فرزند شما ایرانیان سایبر به الگوها علاقه مند است و به ریاضیات مهارت دارد، ممکن است قبل از برداشتن کتاب فصل اول خود شروع به خواندن و نوشتن کد کند! کتاب‌های کدنویسی بی‌شماری برای بچه‌ها ذخیره شده و برای چیدن در کتابفروشی محلی شما آماده است. اما کدام قفسه ها را برای فرزندتان بردارید؟

مانند سایر رسانه ها، مانند فیلم ها و بازی ها، کتاب های برنامه نویسی که برای فرزندتان انتخاب می کنید تا حد زیادی به سن او بستگی دارد. در این مقاله، ما تعدادی از بهترین کتاب‌های برنامه‌نویسی را برای بچه‌ها در گروه‌های سنی مختلف بررسی می‌کنیم و مهارت‌ها و قابلیت‌هایی را که می‌توانید  آموزش برنامه نویسی برای کودکان انتظار داشته باشید فرزندتان از هر کدام به دست بیاورد، یادداشت می‌کنیم.

اما صبر کنید، ممکن است بپرسید، آیا آموزش کدنویسی به یک دانش‌آموز دبستانی واقعاً فایده‌ای دارد؟ آیا بچه ها نباید مهارت های برنامه نویسی را در کالج یا در ابتدای دبیرستان بیاموزند؟

خوب، آنها می توانند. اما ممکن است بخواهید فرزندتان را تشویق کنید تا مهارت های برنامه نویسی کامپیوتر را زودتر بیاموزد. تحقیقات نشان می‌دهد که برای شروع سریع آموزش کدنویسی کودک، مزایای فوق‌العاده‌ای وجود دارد، زیرا برنامه‌نویسی کامپیوتری می‌تواند به دانش‌آموزان جوان کمک کند تا مهارت‌های تفکر بالاتر و الگوریتمی حل مسئله خود را توسعه دهند.

در سال 2013، محققان دریافتند کودکان مهدکودکی که در یک محیط برنامه‌نویسی شرکت می‌کنند، عموماً «از فعالیت‌های یادگیری جذاب لذت می‌برند و فرصت‌هایی برای توسعه مفاهیم ریاضی، حل مسئله و مهارت‌های اجتماعی دارند». مطالعه دیگری که در سال بعد انجام شد نشان داد که بازی‌های کدنویسی ممکن است درک دانش‌آموزان راهنمایی را در مورد یادگیری محاسباتی تقویت کند - یعنی توانایی آنها در تعیین مشکلات قابل حل.

دیوید دوج، مدیرعامل Codakid، اخیراً برای وبلاگ این  آموزش برنامه نویسی برای کودکان پلتفرم نوشت: «کد نویسی برای کودکان باید تا حد امکان در سنین پایین معرفی شود. نه تنها مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که فوراً در بازار کار فردا مرتبط هستند، بلکه به تقویت مهارت‌ها در تعدادی از زمینه‌های نتیجه‌ای مانند ریاضی، خواندن، املا و حل مسئله کمک می‌کند.»

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی برای کودکان , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 281 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 20:27

بهترین زیرا: چه آنها یک زبان بلوکی مانند Scratch را  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان یاد گرفته باشند یا اصلاً برنامه نویسی نکرده باشند، بچه ها همه چیزهایی را که برای ساختن نرم افزار نیاز دارند در این حجم نرم پیدا می کنند. فصل اول دانلود و نصب پایتون و نوشتن و ذخیره برنامه ها را پوشش می دهد. بخش‌های واژه‌نامه و مرجع در پشت این کتاب مفید هستند و حتی پس از اتمام کتاب و می‌خواهند پروژه‌های جدیدی بسازند، باید برای بچه‌ها مفید باشد.

بهترین زیرا: مایک مک گرات، نویسنده پایتون در مراحل آسان، چندین کتاب برنامه نویسی برای سری In Easy Steps نوشته است و کار فوق العاده ای در  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان ارائه مفاهیم کدنویسی در تکه های کوچک و قابل هضم انجام می دهد. این کتاب به طور خاص برای بچه ها نیست، اما آنقدر خوب سازماندهی شده است که دانش آموزان راهنمایی، به ویژه آنهایی که تجربه ای در زبان اسکرچ یا زبان دیگری دارند، به راحتی می توانند آن را درک کنند.تا پایان این کتاب، خوانندگان می توانند صفحات وب ساده بسازند و برنامه های دسکتاپ را در پایتون بنویسند.

بهترین زیرا: هنگام یادگیری کدنویسی، اولین برنامه ای که کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  اکثر مردم به هر زبانی می نویسند، به سادگی کلمات "Hello World" را روی صفحه نمایش می دهد. تعداد زیادی کتاب برنامه نویسی برای کودکان و بزرگسالان با این اسکریپت ساده شروع می شود. نوشتن آسان است و برنامه نویسان جدید را با برخی از اساسی ترین ویژگی های یک زبان آشنا می کند. این کتاب از آن سنت پیروی می‌کند و به سرعت به مهارت‌های مورد نیاز کدنویس‌ها برای ساختن نرم‌افزار مفید از هر  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوع نیاز دارد.

کتاب های کدنویسی جاوا برای کودکان

جاوا یک زبان بسیار محبوب است که برای ساخت برنامه برای انواع سیستم عامل ها و همچنین دستگاه های اندروید استفاده می شود. همچنین رایج ترین زبان در برنامه های کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  علوم کامپیوتر دبیرستان است.

برنامه نویسی جاوا برای کودکان: گام به گام جاوا را یاد بگیرید و ماشین حساب تعاملی خود را برای سرگرمی بسازید!کتاب های کدنویسی برای کودکان، جاوا

بهترین زیرا: جاوا با دستورالعمل های ساده ارائه شده در اینجا سرگرم کننده و آسان است. خوانندگان نوجوان توضیحی در مورد زبان برنامه نویسی جاوا، دستورالعمل هایی برای دانلود و نصب هر چیزی که برای کدنویسی در جاوا نیاز است، به علاوه راهنمایی کامل برای ساخت کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  یک برنامه ماشین حساب تعاملی دریافت می کنند.

بهترین زیرا: جاوا برای کودکان با هدف ساده نگه داشتن چیزها و ارائه تنها آنچه که برای هر مرحله از مراحل ضروری است را ارائه می کند. فرآیند Rning هر فصل بر اساس مواردی است که قبلاً توضیح داده شد، و بچه‌ها اصول اولیه جاوا را در مراحل کوتاهی که طاقت‌فرسا  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان نیستند کشف می‌کنند.

کتاب های C++ برای کودکان

C++ تقریباً در هر کالج و دانشگاه بخشی از برنامه درسی علوم کامپیوتر است. این یک زبان سریع و قوی است که در برخی از پیچیده ترین نرم افزارهای موجود استفاده می شود. این ساده‌ترین زبان برای یادگیری نیست (احتمالاً پایتون است)، اما کسانی که به C++ تسلط دارند، نسبت به کسانی که به تلاش‌های کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  ساده‌تر پایبند هستند، بسیار بیشتر در مورد نحوه کار رایانه‌ها می‌دانند.

بهترین زیرا: کتاب‌های «در مراحل آسان» عموماً کوتاه (کمتر از 200 صفحه)، رنگارنگ و ساده هستند. این کتاب نیز از این قاعده مستثنی نیست. نویسنده Mike McGrath C++ را در مجموعه‌ای از درس‌های آسان با نکات تخصصی فراوان ارائه می‌کند تا به خوانندگان کمک کند تا بهترین شیوه‌های برنامه‌نویسی را در حین یادگیری یکی از همه‌کاره‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی موجود اتخاذ کنند. بچه‌ها می‌توانند در مدت زمان کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  بسیار کوتاهی با این کتاب اصول C++ را بیاموزند و احتمالاً در طول سال‌ها به آن مراجعه خواهند کرد.

بهترین زیرا: این کتاب کدنویسی مختصر و رنگارنگ برای کودکان نشان می دهد که برنامه نویسی C++ چگونه کار می کند. برنامه‌های نمونه دارای کد رنگی هستند تا بچه‌ها بفهمند که بخش‌های مختلف یک برنامه واقعاً چه کار می‌کنند. یک افسانه معنای هر رنگ را در جلو توصیف می کند کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان . به عنوان مثال، کلمات سبز رنگ، یادداشت هستند و بر عملکرد یک برنامه تأثیر نمی گذارند.

کتاب های HTML و CSS برای کودکان

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 359 تاريخ : دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت: 21:41

پس از اتمام دانلود، اگر از ویندوز استفاده می کنید، فایل .exe به آموزش برنامه نویسی  دست آمده را باز کنید، روی دکمه Yes و سپس روی دکمه Continue کلیک کنید و منتظر بمانید تا Visual Studio نصب شود. سپس، بخش دستگاه‌های موبایل و بازی‌ها را بیابید، کادر مربوط به زبان برنامه‌نویسی مورد علاقه خود را علامت بزنید (مثلاً توسعه برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های تلفن همراه با C ++) و دکمه نصب را فشار دهید.

از طرف دیگر، اگر از macOS استفاده می کنید، بسته .dmg به دست آمده را باز کنید، روی نماد نصب کننده برنامه در پنجره باز شده دوبار کلیک کنید و در صفحه بعدی، روی دکمه Continue کلیک کنید. سپس برای نصب مؤلفه لازم برای توسعه برنامه‌های کاربردی بر اساس پلتفرم موبایل Google، کادر کنار مورد Android را علامت بزنید و برای تکمیل تنظیمات، دکمه Install را فشار دهید.

حال، صرف نظر از سیستم  آموزش برنامه نویسی عامل در حال استفاده، اگر یک حساب کاربری ویژوال استودیو دارید، از طریق آن وارد شوید، در غیر این صورت لینک را انتخاب کنید تا از این مرحله اجتناب کنید و مراحل پیکربندی اولیه مختصری که به شما پیشنهاد شده است را دنبال کنید، سپس بر روی دکمه کلیک کنید. ویژوال استودیو را راه اندازی کنید. سپس مورد Create a new project را انتخاب کنید، یکی از قالب های از پیش تعیین شده موجود را برای شروع توسعه برنامه خود انتخاب کنید و روی دکمه Next کلیک کنید.

در این مرحله، نامی را به پروژه اختصاص دهید، مسیر ذخیره آن و نامی را که می خواهید به کانتینر اختصاص دهید با پر کردن فیلدهای مربوطه در صفحه انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه Create کلیک کنید.

پس از آن، خود را در مقابل ویرایشگر اصلی برنامه خواهید دید: در سمت راست بخش های Solution Explorer و Properties وجود دارد که به ترتیب اجازه می دهد تا ساختار پروژه و ویژگی های عناصر مختلف اضافه شده را در مرکز مشاهده کنید. بخشی را پیدا کنید که قسمت های کد را نشان می دهد، در حالی  آموزش برنامه نویسی که در بالا نوار ابزار و نوار منو با تمام دکمه ها و عملکردهای مفید برای تغییر برنامه شما وجود دارد.

هنگامی که صلاح می دانید، می توانید با کلیک بر روی آیتم File (بالا سمت چپ) و روی کلمه Save [نام پروژه] پیوست شده به منوی باز شده، برنامه خود را ذخیره کنید. سپس فایل مطابق با مسیر مشخص شده در هنگام ایجاد پروژه ذخیره می شود.

آموزش برنامه نویسی اندروید به صورت آنلاین

MIT App Inventor

اگر هنوز آماده برنامه نویسی جدی برای اندروید نیستید، به اصطلاح، با استفاده از ابزارهایی که قبلاً در سطور قبلی به شما گفتم، می توانید اولین قدم های خود را در دنیای توسعه برنامه با خدمات جایگزین بصری تر بردارید. (اما حتی محدودتر).

چیزی که توصیه می‌کنم امتحان کنید MIT App Inventor است که مستقیماً از مرورگر کار می‌کند، بدون نصب نرم‌افزار اضافی بر روی رایانه شخصی، و دارای یک رابط بسیار بصری است. این رایگان است و می تواند با تمام برنامه های ناوبری محبوب استفاده شود. با این حال، برای استفاده آموزش برنامه نویسی  از آن، به یک حساب Google نیاز دارید.

هنگامی که آماده امتحان MIT App Inventor هستید، به صفحه اصلی آن متصل شده و روی دکمه Start new project در بالا کلیک کنید. سپس، نامی را که می خواهید به برنامه ای که می خواهید توسعه دهید اختصاص دهید را تایپ کنید و دکمه OK را فشار دهید. سپس رابط سرویس را با انتخاب ایتالیایی از منوی کشویی مناسب در بالا سمت راست ترجمه کنید.

در این مرحله، توسعه برنامه خود را با استفاده از ویرایشگر بصری که به چندین بخش تقسیم شده است شروع کنید: در سمت چپ لیستی از عناصر و اشیاء وجود دارد که می توانید به رابط برنامه اضافه کنید، در مرکز آن وجود دارد. صفحه‌ای که پیش‌نمایش برنامه را به شما نشان می‌دهد، در حالی که در سمت راست فهرستی از عناصر مختلف سازنده برنامه، منوی با ویژگی‌های اشیاء انتخاب‌شده و دکمه آپلود فایل‌های چندرسانه‌ای وجود دارد.

برای اینکه بتوان عناصر را اضافه کردذهن مورد علاقه شما در رابط برنامه، آنها را از لیست سمت چپ انتخاب کنید و آنها را به سمت بیننده در مرکز بکشید و آنها را در مکانی که ترجیح آموزش برنامه نویسی  می دهید رها کنید. اگر می‌خواهید ویژگی‌های یک عنصر را تغییر دهید، آن را انتخاب کنید و با استفاده از بخش مربوطه در سمت راست، تمام تغییرات لازم را انجام دهید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت: 18:17

اسکرین شات نحوه آموزش برنامه نویسی  برنامه نویسی در جاوا را نشان می دهد

اگر می‌خواهید برنامه‌های جدیدی را برای اندروید برنامه‌نویسی کنید، می‌توانید از Eclipse IDE نیز استفاده کنید: برنامه‌ای برای توسعه و کامپایل برنامه‌های مبتنی بر جاوا است. با ویندوز، macOS و لینوکس سازگار است. با استفاده از آن در ارتباط با افزونه رایگان ابزار توسعه اندروید (ADT)، می توان از آن برای اهداف این راهنما استفاده کرد. لازم به ذکر است که در نگاه اول، استفاده از آن دقیقاً آسان نیست، اما فقط کمی تمرین کافی است تا بدون مشکل شروع به تسلط بر آن کنید.

برای دانلود Eclipse IDE در رایانه شخصی خود، به وب سایت برنامه بروید و ابتدا بر روی دکمه دانلود 64 بیت و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید.

پس از اتمام دانلود، اگر از ویندوز استفاده می کنید، آرشیو ZIP حاصل را در هر پوشه ای استخراج کنید، نرم افزار Eclipse را در داخل آن راه اندازی کنید و روی دکمه های Yes و OK در  آموزش برنامه نویسی پنجره ای که می بینید روی دسکتاپ ظاهر می شود کلیک کنید.

در عوض، از macOS استفاده می‌کنید، بسته .dmg به‌دست‌آمده را باز کنید و نماد برنامه را به پوشه Applications در رایانه خود بکشید. پس از آن، روی آن کلیک راست کرده و مورد Open را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید تا با دور زدن محدودیت‌های اعمال شده توسط اپل بر روی برنامه‌های توسعه‌دهندگان غیرمجاز (عملیاتی که فقط باید در ابتدا انجام شود، برنامه شروع شود. شروع).

در این مرحله، صرف نظر از سیستم عامل مورد استفاده، صبر کنید تا نرم افزار بارگذاری و شروع به کار کند. سپس در پنجره باز شده روی "x" واقع در کنار آیتم Welcome کلیک کنید.

اکنون باید نگران نصب ابزار توسعه آموزش برنامه نویسی  اندروید باشید: برای انجام این کار، روی آیتم Help، واقع در بالا سمت چپ کلیک کنید و از منوی باز شده، مورد Install New Software را انتخاب کنید. در پنجره بعدی، آدرس http://dl-ssl.google.com/android/eclipse/ را در فیلد روی صفحه وارد کنید، روی دکمه افزودن کلیک کنید، کادر مربوط به نصب مؤلفه ابزارهای توسعه دهنده را علامت بزنید. بر روی دکمه Next کلیک کرده و مجوز نسبی را برای استفاده می پذیرد.

سپس از بخش های مختلفی که در ویرایشگر برنامه پیدا می کنید برای شروع برنامه نویسی برنامه های خود استفاده کنید: در سمت چپ لیست تمام پروژه ها را خواهید دید. در پایین یک نوار زبانه وجود دارد که از طریق آن می توانید اطلاعاتی در مورد برنامه ریزی خود دریافت کنید، در حالی که در سمت راست می توانید همه اعضای کلاس انتخاب شده را مشاهده کنید.

برای شروع اولین پروژه خود، روی عبارت File واقع در قسمت سمت چپ بالای پنجره کلیک کنید و از منوی ظاهر شده، موارد New و Java Project را انتخاب کنید. سپس قسمت Project name را پر کرده و نامی را که می خواهید به پروژه خود اختصاص دهید وارد کرده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.

در صورت تمایل، می توانید پروژه برنامه خود را با کلیک بر روی منوی File، در بالا سمت چپ، انتخاب آیتم Save Ad، با نشان دادن p ذخیره کنید. موقعیت و نامی که می خواهید به فایل  آموزش برنامه نویسی خروجی اختصاص دهید و دکمه OK را فشار دهید.

توجه داشته باشید که Eclipse IDE برای کارکرد نیاز به نرم افزار جاوا دارد که روی رایانه شما نصب شده باشد. اگر این مورد روی رایانه شخصی شما وجود ندارد، می توانید با دنبال کردن آموزش من به نحوه نصب جاوا به راحتی با آن کنار بیایید. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد Ecplise، توصیه می‌کنم راهنمای من را که به طور خاص بر نحوه برنامه‌نویسی در جاوا متمرکز است را مطالعه کنید.

نحوه برنامه نویسی با ویژوال استودیو

ویژوال استودیو

برنامه دیگری که می توانید به برنامه اندروید مراجعه کنید ویژوال استودیو است: این ابزاری است که توسط مایکروسافت در دسترس است. این برنامه رایگان است، برای ویندوز و macOS در دسترس است و به شما امکان می‌دهد نه تنها برای اندروید، بلکه برای سایر پلتفرم‌ها نیز برنامه بسازید. از زبان های برنامه نویسی مختلف پشتیبانی می کند و رابط کاربری نسبتاً کاربردی دارد.

برای استفاده از آن، به وب سایت برنامه بروید و  آموزش برنامه نویسی روی دکمه دانلودی که در ورودی انجمن پیدا می کنید کلیک کنید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت: 18:12

RAM از مجموعه ای از آدرس های حافظه تشکیل شروع آموزش برنامه نویسی  شده است که می توان از آنها برای ذخیره بیت های داده استفاده کرد. در زبان‌های قدیمی‌تر مانند C، برنامه‌نویسان به کار مستقیم با آدرس‌های حافظه با استفاده از قابلیتی به نام اشاره‌گر دسترسی دارند، اما در زبان‌های مدرن‌تر این نادر است.

در نهایت، ما به مؤلفه‌ای که مطمئناً با آن آشنایی دارید، می‌پردازیم - هارد دیسک. در قیاس ما از مغز، این نشان دهنده حافظه بلند مدت است. هارد دیسک یک دستگاه داخلی یا خارجی است که داده‌هایی را ذخیره می‌کند که باید حتی پس از خاموش شدن رایانه نیز باقی بمانند.

قبل از اینکه به جزئیات شروع آموزش برنامه نویسی  بیشتر در مورد زبان های برنامه نویسی بپردازیم، اجازه دهید یک ثانیه در مورد داده ها صحبت کنیم. اما دقیقاً منظور ما از کلمه داده چیست؟

در سطح بالایی، ما به چیزهایی مانند اسناد متنی، تصاویر، فیلم ها، ایمیل ها، فایل ها و پوشه ها فکر می کنیم. اینها همه ساختارهای داده سطح بالایی هستند که ما ایجاد می کنیمe و هر روز در رایانه های ما صرفه جویی کنید.

اما در زیر کاپوت، یک تراشه کامپیوتری (مانند تراشه CPU یا RAM) هیچ ایده ای از "تصویر" یا "ویدئو" ندارد.از منظر یک تراشه، همه این ساختارها به صورت دنباله های طولانی از یک و صفر ذخیره شروع آموزش برنامه نویسی  می شوند. به این یک ها و صفرها بیت می گویند.

بیت ها معمولاً در یک مجموعه هشت تایی در یک زمان ذخیره می شوند که به عنوان بایت شناخته می شوند. یک بایت به سادگی دنباله ای از هشت بیت است، مانند 00000001، 01100110، یا 00001111. نمایش اطلاعات به این روش، نمایش باینری نامیده می شود.

۲) نحوه کار زبان های شروع آموزش برنامه نویسی  برنامه نویسی را بیاموزید

در قسمت قبل اشاره کردیم که اکثر کامپیوترها به یک CPU متکی هستند و یک CPU می تواند مجموعه ای از دستورالعمل ها را به صورت یک و صفر درک کند.

بنابراین، از نظر تئوری می‌توانیم کدی بنویسیم که به CPU می‌گوید با رشته‌بندی دنباله‌های طولانی از یک‌ها و صفرها به شکلی که CPU می‌فهمد، چه کاری انجام دهد. دستورالعمل هایی که به شکل باینری نوشته می شوند، کد ماشین نامیده می شوند.

کار کردن با آن وحشتناک به نظر می رسد، اینطور نیست؟ خوب شروع آموزش برنامه نویسی  احتمالاً اینطور است، اما من نمی دانم زیرا من بیشتر از زبان های برنامه نویسی سطح بالاتر مانند جاوا اسکریپت، پایتون و جاوا استفاده می کنم.

یک زبان برنامه نویسی سطح بالاتر مجموعه ای از کلمات کلیدی، عبارات و قوانین نحوی قابل خواندن توسط انسان را ارائه می دهد که یادگیری، اشکال زدایی و کار با آنها برای افراد بسیار ساده تر است.

زبان‌های برنامه‌نویسی ابزاری شروع آموزش برنامه نویسی  برای پر کردن شکاف بین نحوه درک مغز انسان از جهان و روشی که مغزهای کامپیوتری (CPU) دنیا را درک می‌کنند، فراهم می‌کنند.در نهایت، کدی که می‌نویسیم باید به دستورالعمل‌های باینری (کد ماشین) ترجمه شود که CPU آن را درک می‌کند.

بسته به زبانی که انتخاب می کنید، می گوییم که کد شما یا کامپایل می شود یا به کد ماشینی تفسیر می شود که می تواند توسط CPU شما اجرا شود. اکثر زبان های برنامه نویسی شامل برنامه ای به نام کامپایلر یا مترجم هستند که این مرحله ترجمه را انجام می دهد.

فقط برای آوردن چند مثال - جاوا اسکریپت و پایتون زبان های تفسیری هستند  شروع آموزش برنامه نویسی در حالی که جاوا یک زبان کامپایل شده است. اینکه یک زبان کامپایل یا تفسیر شود (یا ترکیبی از این دو) پیامدهایی برای راحتی توسعه‌دهنده، مدیریت خطا، عملکرد و سایر زمینه‌ها دارد، اما ما در اینجا به جزئیات آن نمی‌پردازیم.

3) نحوه عملکرد اینترنت را بدانید

هر نوع برنامه نویسی که می خواهید شروع آموزش برنامه نویسی  انجام دهید، با موقعیت هایی مواجه می شوید که به شما کمک می کند تا بدانید کامپیوترها چگونه با یکدیگر تعامل دارند. این معمولاً از طریق اینترنت رخ می دهد.

0. https://troyfkor54322.pages10.com/--51973344

1. https://reidkptx87532.ampblogs.com/--52407444

2. https://daltonaehl32086.blogocial.com/--51115846

3. https://myleswcgj21986.onesmablog.com/--55376949

4. https://simonmjgd84173.blogolize.com/--55442007

5. https://cristianktah32222.shotblogs.com/-30229427

6. https://holdencaxt40739.tribunablog.com/-30505733

7. https://cesarrydi21076.blogzet.com/-30972287

8. https://laneklqs53197.blogminds.com/-14372501

9. https://paxtonfkts09865.suomiblog.com/-31734019

10. https://erickostu74174.pointblog.net/--56196197

11. https://archerlwzg21907.full-design.com/--58811496

12. https://hectoraxuq39744.thezenweb.com/--52910429

13. https://chancemxgn31086.tinyblogging.com/--58717877

14. https://edgarmrux86431.ampedpages.com/--43943308

15. https://codyyfij21098.blog5.net/57465381/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

16. https://raymondlifb74020.affiliatblogger.com/67491694/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

17. https://collinjfcy75328.diowebhost.com/70830669/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

18. https://johnathanmqrs65310.fitnell.com/56370583/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

19. https://dominickhebx76417.dbblog.net/47212733/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

20. https://garrettydij20864.ezblogz.com/47238492/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

21. https://troyhldk22086.designertoblog.com/46814745/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

22. https://kameronmtzd21987.blogs-service.com/46769926/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

23. https://zanermfw24702.bluxeblog.com/47431787/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

24. https://collinyfkn01087.mpeblog.com/38727995/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

25. https://stephendyqh69247.articlesblogger.com/38636448/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

26. https://cruzbzws40730.arwebo.com/38532261/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

27. https://lanexdhj21986.blogerus.com/38441269/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

28. https://arthursxnv75432.bloggin-ads.com/38752980/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

29. https://remingtonljfb74073.blogpostie.com/38375437/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

30. https://edwinrjcz47034.blogprodesign.com/38112497/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

31. https://edgargdbx57530.blogdigy.com/-30297734

32. https://hectorqxbe09755.mybjjblog.com/-30506732

33. https://franciscovxzb98541.tblogz.com/-30958584

34. https://garrettzbcc95108.uzblog.net/-30744978

35. https://travistaed68754.canariblogs.com/-31850971

36. https://louiskoqt64107.qowap.com/75340790/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

37. https://gunnerwxau09853.blog2lea.com/63700255/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

38. https://rafaelbyuq39628.jiliblog.com/74095044/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

39. https://miloprss53297.getblogs.net/47017007/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

40. https://martingmrt63208.dsiblogger.com/47301433/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

41. https://eduardodjnr54310.ka-blogs.com/69428696/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

42. https://elliotswbe09753.blogofoto.com/46944972/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

43. https://zionrolh96295.timeblog.net/51837742/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

44. https://cristianflpr52851.acidblog.net/46854451/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

45. https://trentongyqf44333.fireblogz.com/46774896/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

46. https://raymondmrvy97642.aioblogs.com/69732289/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

47. https://shanekors53197.xzblogs.com/57641095/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

48. https://zionfkos64219.free-blogz.com/63094763/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

49. https://travistxcb86542.widblog.com/70400905/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

50. https://zanepnid59247.collectblogs.com/61897407/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

51. https://marioeikn31986.isblog.net/-33552275

52. https://mariocglm42063.blogdon.net/-32563770

53. https://edgarwkpd61421.blogkoo.com/-35531712

54. https://gregorysweh32086.alltdesign.com/-36572693

55. https://israelqwae08753.amoblog.com/-38081802

56. https://alexisrxae09765.total-blog.com/-41491879

57. https://kylersbkq77666.blog-gold.com/21480547/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

58. https://manuelutbc08642.ambien-blog.com/21432017/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

59. https://gunnerbhmq53107.atualblog.com/21317829/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

60. https://trentontckr76678.blog-a-story.com/21462986/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

61. https://chanceychm32087.blogacep.com/20811205/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

62. https://felixbinq53209.blogadvize.com/21498958/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

63. https://codytxzb97631.bloggerbags.com/20863459/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

64. https://jasperdjou74209.bloggerswise.com/21390314/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

65. https://cesarejmp42085.bloggosite.com/21456659/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

66. https://waylonrolg96295.blogoscience.com/21372452/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

67. https://rowanmjgc74073.blogproducer.com/21491850/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

68. https://dantexctz08754.blogrelation.com/21366000/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

69. https://griffindbxt41750.blogrenanda.com/21423510/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

70. https://dallasntxb98653.blogsidea.com/21528960/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

71. https://keegannjgd85184.blogthisbiz.com/21223030/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

72. https://deanzfmr65320.blue-blogs.com/21312339/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

73. https://elliotthhrt09753.csublogs.com/21271532/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

74. https://daltonngkn31976.dailyhitblog.com/21145590/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

75. https://zionfkos65320.develop-blog.com/21466398/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

76. https://paxtontqnj07306.is-blog.com/21617950/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

77. https://caidenwvod47124.livebloggs.com/21505453/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

78. https://beckettbgko43209.loginblogin.com/21531254/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

79. ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : شروع آموزش برنامه نویسی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1401 ساعت: 17:01

مهم است که به یادآموزش برنامه نویسی  داشته باشید که سبک‌های یادگیری متفاوتی وجود دارد و هر کودکی در زمینه‌های خاصی بهترین را ترجیح می‌دهد و می‌آموزد. درک سبک یادگیری فرزندتان همراه با ارتباطات عمیق درباره انگیزه‌های او، بهترین مسیر موفقیت او را برجسته می‌کند.

3. آهسته و پیوسته برنده مسابقه است!

ناامیدی بخش عمده ای از برنامه نویس بودن است. شکست و عیب‌یابی فعالیت‌های روزانه در توسعه نرم‌افزار حرفه‌ای است، اما برای بچه‌ها، این ناامیدی دائمی می‌تواند مانع از پیشروی و درگیر آموزش برنامه نویسی شدن با مطالبی شود که به نظر چالش‌برانگیز یا مرموز می‌آیند. مخصوصاً برای یادگیرندگان جوان، خودگام بودن می تواند راهی عالی برای پرورش حس سرگرمی و لذت در مورد کدنویسی باشد.

با این حال، خودآموختگی به معنای خودآموز نیست، و در حالی که این امکان برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد که به تنهایی کدنویسی را یاد بگیرند، برای مبتدیان، داشتن یک محیط ساختاریافته و در حالت ایده آل یک معلم با استعداد، می تواند تفاوت بزرگی در ساختن طولانیآموزش برنامه نویسی  ایجاد کند. - بهره مدت

4. از ابتدا شروع کنید

Scratch توسط مهندسان MIT توسعه داده شد که می خواستند یادگیری علوم کامپیوتر را برای جوانان سرگرم کننده کنند. Scratch یک زبان برنامه نویسی رایگان، بصری و مبتنی بر بلوک است که به بچه ها اجازه می دهد بازی ها، برنامه ها و انیمیشن های خود را با استفاده از بلوک های کد رنگارنگ و قابل درک که یادآور بلوک های لگو هستند توسعه دهند.

 با چسباندن بلوک‌ها به هم، بچه‌ها می‌توانند از کدنویسیآموزش برنامه نویسی  انیمیشن‌های ساده به کدنویسی بازی‌های پیچیده برسند که سپس می‌توانند آن‌ها را با بزرگترین جامعه برنامه‌نویس‌های بچه در اینترنت به اشتراک بگذارند. خراش سرگرم کننده استو مطمئناً با رابط بصری خود توجه خجالتی ترین کودکان را به خود جلب می کند. Scratch اصول را آموزش می دهد و پله ای برای یادگیری زبان های کامپیوتری پیشرفته تر و مبتنی بر متن است.

 این برای دانش آموزان مبتدی و متوسط عالی است، اما دانش آموزان پیشرفته تر با پایگاه دانش موجود ممکن است با چیزی مانند کدنویسی در Roblox، Minecraft یا Python شروع کنند. Create & Lea یک دوره آموزشی سرگرم‌کننده برای مبتدیان در Scratch ارائه می‌کند که درآموزش برنامه نویسی  طی آن یک متخصص زنده دانش‌آموزان را از طریق یادگیری مفاهیم اصلی راهنمایی می‌کند و در عین حال پروژه‌های عالی را زنده می‌کند.

5. یک معلم عالی پیدا کنید

کدنویسی یک چالش است، به همین دلیل است که پیدا کردن یک متخصص مشتاق برای حمایت از کودکان و کمک به آنها برای عبور از منحنی یادگیری اولیه بسیار مهم است. در Create & Lea، کلاس‌های کدنویسی را ارائه می‌دهیم که توسط کارشناسان صنعت که با شرکت‌هایی مانند نتفلیکس، گوگل و دانشگاه‌هایی مانند استنفورد کار کرده‌اند، هدایت می‌شوند.

آنها کودک شما را از طریق اصطلاحات اصلی کدگذاری مانند متغیرها، حلقه ها آموزش برنامه نویسی و توابع راهنمایی می کنند و در عین حال به آنها کمک می کنند تا اولین بازی ها و ویدیوهای آنلاین خود را با استفاده از کد بسازند.

کودک از چه سنی می تواند کدنویسی را یاد بگیرد؟

هیچ راه آسانی برای پاسخ به این سوال وجود ندارد، اما ساده ترین پاسخ این است که باید از زمانی شروع کنید که کودکتان آماده است. آیا آنها به کدنویسی، کار با کامپیوتر یا بازی ابراز علاقه کرده اند؟ آیا آنها عاشق حل پازل هستند یا کار با اعداد؟ در حال حاضر منابع بسیار خوبیآموزش برنامه نویسی  برای حتی کودکان پیش دبستانی برای مطالعه کدنویسی مانند Code.org و برنامه هایی مانند Daisy the Dinosaur و Code Karts وجود دارد که حتی کودکان 4 یا 5 ساله نیز می توانند با آنها شروع کنند. دانش اولیه خواندن و اعداد در ابتدا مفید است، کسانی که کدنویسی را یاد می گیرند، این مهارت ها را نیز تقویت خواهند کرد.

Scratch همچنین Scratch Jr را چند سال پیش منتشر کرد تا به بچه های کوچکتر کمک کند تا توسعه دهندگان نرم افزار شوند و Create & Lea یک دوره آموزشی آموزش برنامه نویسی سرگرم کننده Scratch Junior را ارائه می دهد.

چگونه منابع برنامه نویسی را به کودکان آموزش دهیم

 

0. https://rylanhebx63694.pages10.com/--51772521

1. https://israelnlln30739.ampblogs.com/--52208073

2. https://devinycgj21986.blogocial.com/--50888654

3. https://feandoejmo43197.onesmablog.com/--55139002

4. https://tituskpsv74073.blogolize.com/--55232722

5. https://lukasquxz86520.bloguetechno.com/--51183777

6. https://chanceekqs65320.shotblogs.com/-30039852

7. https://milokq54309.tribunablog.com/-30311635

8. https://connerrvyz86420.blogzet.com/-30783910

9. https://deanruwy75310.blogminds.com/-14183806

10. https://mariojtbi44433.suomiblog.com/-31536815

11. https://trentonpusm18518.pointblog.net/--55963446

12. https://louishxly12457.full-design.com/--58601706

13. https://alexisdaxt40730.thezenweb.com/--52692156

14. https://alexisouya98754.tinyblogging.com/--58478416

15. https://zandermkgc84174.ampedpages.com/--43751371

16. https://collinuent58035.blog5.net/57263494/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

17. https://angelotzcf10875.affiliatblogger.com/67273071/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

18. https://andersonifcy63952.diowebhost.com/70630487/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

19. https://rowanxcgi20865.fitnell.com/56173142/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

20. https://devinqnkg96285.ezblogz.com/47022243/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

21. https://simonnmjf85238.dbblog.net/46982184/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

22. https://holdenlqtu65321.designertoblog.com/46599163/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

23. https://sethpmjj19753.blogs-service.com/46568825/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

24. https://remingtonklhd85454.bluxeblog.com/47214872/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

25. https://cristianuj07306.mpeblog.com/38511790/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

26. https://keeganejnq54319.articlesblogger.com/38420308/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

27. https://arthurptuv75329.arwebo.com/38316032/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

28. https://rivercdeh19675.blogerus.com/38225578/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

29. https://tysonkpsw75420.bloggin-ads.com/38537244/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

30. https://dominicknsvx86429.blogpostie.com/38176090/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

31. https://marcoedzf19910.blogprodesign.com/37913174/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

32. https://damienswzd00652.blogdigy.com/-30106733

33. https://kameronaegi20639.mybjjblog.com/-30320739

34. https://zaneufct04680.tblogz.com/-30767117

35. https://lorenzosxcf18642.uzblog.net/-30556615

36. https://traviscior64320.canariblogs.com/-31663396

37. https://brookszehk31065.qowap.com/75126926/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

38. https://donovaneyrk76603.blog2lea.com/63485577/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

39. https://knoxjqvz87543.jiliblog.com/73894869/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

40. https://riverdvnb25803.getblogs.net/46783861/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

41. https://dantemquw86531.dsiblogger.com/47066694/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

42. https://arthuhzp90245.ka-blogs.com/69228535/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

43. https://dallasdczv52851.blogofoto.com/46744454/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

44. https://jasperdrex48902.timeblog.net/51633432/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

45. https://messiahjkkg96295.acidblog.net/46639519/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

46. https://jeffreyzxuq39642.fireblogz.com/46562326/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

47. https://cruzgkmp42184.aioblogs.com/69533485/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

48. https://juliusdmvb11100.xzblogs.com/57443836/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

49. https://judahxzcd08642.free-blogz.com/62895797/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

50. https://jeffreydfgs20975.widblog.com/70190400/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

51. https://cruzhlnq53185.collectblogs.com/61701392/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

52. https://ziondjnq53208.isblog.net/-33360057

53. https://sethtcws74315.blogdon.net/-32372770

54. https://rafaelxu18517.blogkoo.com/-35339347

55. https://andyinru75087.alltdesign.com/-36382207

56. https://elliottwqhw24691.amoblog.com/-37889796

57. https://cristianhkmp42098.total-blog.com/-41303761

58. https://kameronjlnp42975.blog-gold.com/21257933/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

59. https://augustxcce08632.ambien-blog.com/21210868/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

60. https://andresvaeg20987.atualblog.com/21095563/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

61. https://stephenzehm32532.blog-a-story.com/21240479/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

62. https://remingtonmr28518.blogacep.com/20592088/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

63. https://finnjgdy63962.blogadvize.com/21276882/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

64. https://jaredlpux86431.bloggerbags.com/20645398/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

65. https://deanwbfj21976.bloggerswise.com/21167891/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

66. https://shanehbwo91470.bloggosite.com/21234913/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

67. https://codysxbg20976.blogoscience.com/21151336/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

68. https://marcojgdz73063.blogproducer.com/21271241/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

69. https://beckettvphw14680.blogrelation.com/21146137/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

70. https://martinxv29564.blogrenanda.com/21208162/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

71. https://hectorijll31974.blogsidea.com/21306753/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

72. https://cashintx87542.blogthisbiz.com/21000117/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

73. https://collinjnkm28518.blue-blogs.com/21092150/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

74. https://troydlyn80358.csublogs.com/21049688/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

75. https://archerebyu51840.dailyhitblog.com/20928597/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

76. https://stephenyevf08711.develop-blog.com/21244569/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

77. https://rafaelqwbg21087.is-blog.com/21395775/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

78. https://zanetycg10875.livebloggs.com/21283238/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

79. ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 314 تاريخ : سه شنبه 27 دی 1401 ساعت: 14:50

مرتب سازی سریع یک درخت جستجوی آموزش برنامه نویسی دودویی را طی کنید حداقل درخت پوشا یک رشته را در جای خود معکوس کنید درک این مفاهیم دشوار است، بنابراین ما فقط باید به تمرین ادامه دهیم و نمونه های الگوریتم بیشتری را درک کنیم! برنامه نویسی پویا به عنوان یک تکنیک برنامه نویسی کامپیوتری تعریف می شود که در آن یک مسئله الگوریتمی ابتدا به مسائل فرعی تقسیم می شود، نتایج ذخیره می شوند و سپس مسائل فرعی برای یافتن راه حل کلی بهینه می شوند - که معمولاً با یافتن حداکثر انجام می شود. و حداقل محدوده پرس و جو الگوریتمی. این مقاله از نزدیک به بررسی نحوه عملکرد برنامه نویسی پویا با ذکر مثال می پردازد.

فهرست مطالب برنامه نویسی پویا چیست؟ برنامه نویسی پویا چگونه کار می کند؟ آموزش برنامه نویسی الگوریتم های برنامه نویسی پویا نمونه هایی از برنامه نویسی پویا برنامه نویسی پویا چیست؟

برنامه نویسی پویا یک تکنیک برنامه نویسی کامپیوتری است که در آن یک مسئله الگوریتمی ابتدا به مسائل فرعی تقسیم می شود، نتایج ذخیره می شوند و سپس مسائل فرعی برای یافتن راه حل کلی بهینه می شوند - که معمولاً به یافتن حداکثر و حداقل مربوط می شود. محدوده آموزش برنامه نویسی پرس و جو الگوریتمی

ریچارد بلمن کسی بود که ایده برنامه نویسی پویا را در دهه 1950 مطرح کرد. این یک روش بهینه سازی ریاضی و همچنین یک روش برای برنامه نویسی کامپیوتری است. این در مورد مسائلی اعمال می‌شود که می‌توان آن‌ها را به زیرمشکل‌های همپوشانی یا زیرساخت‌های بهینه تقسیم کرد.

هنگامی که مجموعه گسترده‌تری از معادلات به گروه‌های کوچک‌تری از معادلات آموزش برنامه نویسی تقسیم می‌شود، به مسائل فرعی همپوشانی به عنوان معادلاتی گفته می‌شود که از بخش‌هایی از معادلات کوچک‌تر چندین بار برای رسیدن به یک راه‌حل استفاده مجدد می‌کنند.

از سوی دیگر، زیرساخت‌های بهینه بهترین راه‌حل را برای یک مسئله پیدا می‌کنند، سپس راه‌حلی را می‌سازند که در مجموع بهترین نتایج را ارائه دهد. مشکلات را اینگونه حل می کنند. هنگامی که یک مسئله گسترده به بخش‌های تشکیل‌دهنده آن تقسیم می‌شود، یک کامپیوتر از یک الگوریتم ریاضی برای تعیین اینکه کدام عنصر مطلوب‌ترین راه‌حل را دارند، استفاده می‌کند. سپس، راه‌حل‌های مسائل جزئی‌تر آموزش برنامه نویسی را می‌گیرد و از آنها برای دستیابی به راه‌حل بهینه برای مسئله اولیه و درگیرتر استفاده می‌کند.

این تکنیک مشکلات را با شکستن آنها به مسائل فرعی کوچکتر و همپوشانی حل می کند. سپس نتایج در یک جدول ذخیره می‌شوند تا مجدداً مورد استفاده قرار گیرند، بنابراین همان مشکل نیازی به محاسبه مجدد نخواهد داشت.

به عنوان مثال، هنگام استفاده از تکنیک برنامه نویسی پویا برای تعیین تمام نتایج ممکن از مجموعه اعداد، اولین بار که نتایج محاسبه می شوند، ذخیره می شوند و به جای اینکه دوباره محاسبه آموزش برنامه نویسی شوند، بعداً در معادله قرار می گیرند. بنابراین، هنگام برخورد با معادلات و فرآیندهای طولانی و پیچیده، در زمان صرفه جویی می شود و با انجام کار کمتر راه حل ها را سریعتر می کند.

الگوریتم برنامه نویسی پویا سعی می کند در هنگام حل یک مسئله کوتاه ترین راه را برای یک راه حل پیدا کند. این کار را با حرکت از بالا به پایین یا پایین به بالا انجام می دهد. روش از بالا به پایین معادلات را با شکستن آنها به معادلات کوچکتر و استفاده مجدد از پاسخ ها در صورت نیاز  آموزش برنامه نویسی حل می کند. رویکرد پایین به بالا، معادلات را با شکستن آنها به معادلات کوچکتر حل می کند، سپس سعی می کند معادله را با کوچکترین مقدار ریاضی حل کند، و سپس به معادله با بزرگترین مقدار می رسد.

استفاده از برنامه نویسی پویا برای حل مشکلات موثرتر از امتحان کردن چیزها تا زمانی است که کار کنند. اما این فقط به مشکلاتی کمک می کند که می توان آنها را به معادلات کوچکتر تقسیم کرد که در نقطه ای دوباره مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: بدون سرور چیست؟ تعریف، معماری، مثال ها و کاربردها بازگشتی در مقابل برنامه نویسی پویا در علوم کامپیوتر، بازگشت مفهومی حیاتی است که در آن راه‌حل یک مسئله به راه‌حل‌هایی آموزش برنامه نویسی برای مسائل فرعی کوچکتر آن بستگی دارد.

در همین حال، برنامه نویسی پویا یک تکنیک بهینه سازی برای راه حل های بازگشتی است. این روش ترجیحی برای حل توابع بازگشتی است که با ورودی های یکسان تماس آموزش برنامه نویسی های مکرر برقرار می کند. اگر تابعی در حین اجرا خود را فراخوانی کند به عنوان بازگشتی شناخته می شود. این فرآیند می‌تواند چندین بار قبل از محاسبه راه‌حل تکرار شود و اگر فاقد یک مورد پایه باشد، می‌تواند برای همیشه تکرار شود تا بتواند محاسبات خود را انجام دهد و اجرا را متوقف کند.

با این حال، همه مشکلاتی که از بازگشت استفاده می کنند را نمی توان با برنامه نویسی پویا حل کرد. اگر راه‌حل‌های زیرمسائل همپوشانی نداشته آموزش برنامه نویسی باشند، راه‌حل بازگشتی را می‌توان تنها با استفاده از روش تقسیم و غلبه به دست آورد.

0. https://rylanhebx63694.pages10.com/--51728588

1. https://israelnlln30739.ampblogs.com/--52165830

2. https://devinycgj21986.blogocial.com/--50839068

3. https://feandoejmo43197.onesmablog.com/--55088123

4. https://tituskpsv74073.blogolize.com/--55187934

5. https://chanceekqs65320.shotblogs.com/-29999327

6. https://milokq54309.tribunablog.com/-30269989

7. https://lukasquxz86520.bloguetechno.com/--51137976

8. https://connerrvyz86420.blogzet.com/-30744271

9. https://deanruwy75310.blogminds.com/-14143614

10. https://mariojtbi44433.suomiblog.com/-31494269

11. https://trentonpusm18518.pointblog.net/--55912818

12. https://louishxly12457.full-design.com/--58556737

13. https://alexisdaxt40730.thezenweb.com/--52646340

14. https://alexisouya98754.tinyblogging.com/--58428745

15. https://zandermkgc84174.ampedpages.com/--43710117

16. https://collinuent58035.blog5.net/57220629/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

17. https://angelotzcf10875.affiliatblogger.com/67226004/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

18. https://rowanxcgi20865.fitnell.com/56131895/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

19. https://devinqnkg96285.ezblogz.com/46975507/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

20. https://holdenlqtu65321.designertoblog.com/46552322/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

21. https://simonnmjf85238.dbblog.net/46932052/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

22. https://sethpmjj19753.blogs-service.com/46526203/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

23. https://remingtonklhd85454.bluxeblog.com/47168255/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

24. https://cristianuj07306.mpeblog.com/38464520/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

25. https://keeganejnq54319.articlesblogger.com/38373112/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

26. https://arthurptuv75329.arwebo.com/38268455/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

27. https://rivercdeh19675.blogerus.com/38178338/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

28. https://tysonkpsw75420.bloggin-ads.com/38489957/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

29. https://dominicknsvx86429.blogpostie.com/38133132/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

30. https://marcoedzf19910.blogprodesign.com/37869838/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

31. https://damienswzd00652.blogdigy.com/-30066312

32. https://kameronaegi20639.mybjjblog.com/-30280263

33. https://zaneufct04680.tblogz.com/-30726303

34. https://lorenzosxcf18642.uzblog.net/-30516254

35. https://traviscior64320.canariblogs.com/-31623304

36. https://brookszehk31065.qowap.com/75081659/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

37. https://donovaneyrk76603.blog2lea.com/63439025/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

38. https://knoxjqvz87543.jiliblog.com/73853107/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

39. https://dantemquw86531.dsiblogger.com/47016989/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

40. https://arthuhzp90245.ka-blogs.com/69186345/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

41. https://dallasdczv52851.blogofoto.com/46702134/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

42. https://riverdvnb25803.getblogs.net/46734138/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

43. https://jasperdrex48902.timeblog.net/51589254/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

44. https://messiahjkkg96295.acidblog.net/46593181/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

45. https://jeffreyzxuq39642.fireblogz.com/46515702/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

46. https://cruzgkmp42184.aioblogs.com/69490810/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

47. https://juliusdmvb11100.xzblogs.com/57401551/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

48. https://judahxzcd08642.free-blogz.com/62853390/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

49. https://jeffreydfgs20975.widblog.com/70145222/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

50. https://cruzhlnq53185.collectblogs.com/61659363/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

51. https://ziondjnq53208.isblog.net/-33319281

52. https://sethtcws74315.blogdon.net/-32332005

53. https://rafaelxu18517.blogkoo.com/-35298428

54. https://andyinru75087.alltdesign.com/-36342017

55. https://elliottwqhw24691.amoblog.com/-37848916

56. https://cristianhkmp42098.total-blog.com/-41263284

57. https://kameronjlnp42975.blog-gold.com/21210226/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

58. https://augustxcce08632.ambien-blog.com/21163721/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

59. https://andresvaeg20987.atualblog.com/21047987/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

60. https://stephenzehm32532.blog-a-story.com/21192627/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

61. https://remingtonmr28518.blogacep.com/20545173/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

62. https://finnjgdy63962.blogadvize.com/21229228/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

63. https://jaredlpux86431.bloggerbags.com/20598545/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

64. https://deanwbfj21976.bloggerswise.com/21120019/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

65. https://shanehbwo91470.bloggosite.com/21187159/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

66. https://codysxbg20976.blogoscience.com/21103719/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

67. https://marcojgdz73063.blogproducer.com/21223737/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

68. https://beckettvphw14680.blogrelation.com/21098625/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

69. https://martinxv29564.blogrenanda.com/21160612/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

70. https://hectorijll31974.blogsidea.com/21259069/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

71. https://cashintx87542.blogthisbiz.com/20952325/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

72. https://collinjnkm28518.blue-blogs.com/21044734/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

73. https://troydlyn80358.csublogs.com/21001796/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

74. https://archerebyu51840.dailyhitblog.com/20881971/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

75. https://stephenyevf08711.develop-blog.com/21196676/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

76. https://rafaelqwbg21087.is-blog.com/21348024/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

77. https://zanetycg10875.livebloggs.com/21235769/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 302 تاريخ : يکشنبه 25 دی 1401 ساعت: 15:27

خرید و فروش عمده باتری

تعداد زیادی برنامه درسی برای انتخاب خرید و فروش عمده باتری برنامه‌ها وجود دارد که برخی از بهترین مدل‌های شناخته شده عبارتند از: برنامه درسی خلاق، برنامه درسی HighScope و ابزارهای ذهن. برنامه ها عمداً برنامه درسی را به کار می گیرند که با توسعه حرفه ای، مربیگری و منابع کافی پشتیبانی می شود.55 برنامه ها باید برنامه درسی را اتخاذ کنند که به بهترین وجه با فلسفه برنامه آنها مطابقت داشته باشد و اطمینان حاصل کنند

 که معلمان از توسعه حرفه ای و حمایت مداوم برخوردار می شوند تا برنامه درسی را به اندازه کافی در عمل خود بگنجانند. همچنین مهم است که یک برنامه درسی برای همه گروه های سنی و نه فقط برای کودکان پیش دبستانی اتخاذ شود. نوزادان و کودکان نوپا به یک برنامه درسی نیاز دارند که بر نیاز آنها به کاوش و کشف دنیای اطرافشان متمرکز باشد، که توسط مراقبین حمایت کننده و پاسخگو هدایت می شود.

مؤلفه های یک برنامه خرید و فروش عمده باتری درسی مؤثر

مرکز ملی آموزش و یادگیری با کیفیت 13 مؤلفه را شناسایی کرده است که باید در یک برنامه درسی مؤثر وجود داشته باشد:57

مبتنی بر اصول رشد کودک مبتنی بر شواهد اثراتی را بر نتایج کودک نشان می دهد جامع در سراسر حوزه های یادگیری عمق برای هر حوزه یادگیری تحت پوشش اهداف یادگیری خاص فعالیت های یادگیری به خوبی طراحی شده است  تدریس پاسخگو پشتیبانی از آموزش فردی از نظر فرهنگی و زبانی پاسخگو است ارزیابی های در حال انجام فرصت های توسعه حرفه ای مواد مشارکت خانواده

4. فعالیت های مشارکت خانواده جامع

یک برنامه با کیفیت بالا تشخیص می دهد که خانواده ها برای موفقیت تحصیلی کودکان ضروری هستند و سیاست هایی برای مشارکت خانواده ها در یادگیری کودکان در نظر گرفته است. برنامه‌ها باید استراتژی‌های مشارکت خانواده را ایجاد کنند که خانواده‌ها را تشویق کند تا در یادگیری فرزندشان مشارکت کنند و ارتباطات دو طرفه را ارتقا دهند، و والدین را قادر می‌سازد تا نقاط قوت و استعدادهای منحصربه‌فرد فرزندشان را با خرید و فروش عمده باتری معلمان در میان بگذارند.

افزایش تنوع جمعیت کودک و نیازهای خاصی که در ایرانیان سایبر نتیجه ایجاد می شود. تعامل با خانواده‌ها به روشی فراگیر و متقابل می‌تواند به ارائه‌دهندگان کمک کند فرهنگ و ارزش‌های خانواده را درک کنند، که می‌تواند به توسعه تجارب یادگیری پاسخگوی فرهنگی کمک کند.

مشارکت خانواده اغلب شامل ارائه بازخورد در مورد پیشرفت کودکان و بحث در مورد اینکه چگونه والدین می توانند فعالیت های یادگیری را در خانه حفظ کنند، می شود. ارتباطات روزانه بین معلمان و خانواده ها، به عنوان مثال از طریق برگه های گزارش روزانه و ایمیل. خبرنامه های ماهانه؛ رویدادهای والدین در کلاس؛ شب های باز خانوادگی؛ و رویدادهای دیگر با هدف ایجاد جامعه ای که شامل کودکان، خانواده ها، معلمان و رهبران برنامه است.

 فعالیت‌های مشارکت خانوادگی با کیفیت می‌تواند به ایجاد روابط مثبت و اعتماد بین معلمان و خانواده‌ها کمک کند، که می‌تواند به رفع هر گونه نگرانی - خرید و فروش عمده باتری مانند مشکلات رفتاری یا تأخیرهای رشدی - کمک کند و قبل از اینکه مسائل مهم شوند و بر یادگیری کودکان تأثیر بگذارند، واکنش را بهتر هماهنگ کنند.

5. سیستم بهبود مستمر کیفیت چند سطحی

دستیابی به کیفیت بالا در یک برنامه دوران کودکی یک نقطه عطف یک بار نیست. برنامه‌ها باید دائماً سیاست‌ها و رویه‌ها را نظارت، بازتاب و بازنگری کنند تا از حفظ کیفیت اطمینان حاصل کنند. علاوه بر اندازه‌گیری پیشرفت رشد کودکان، مهم است که ساختارهایی برای ارزیابی برنامه کلی، کلاس‌های درس فردی و کارکنان، با استفاده از داده‌ها برای اطلاع از پیشرفت‌های مثبت و پیشگیرانه وجود داشته باشد.

با توجه به اینکه داده‌ها نشان می‌دهند که بسیاری از برنامه‌ها در حال حاضر با کیفیت بالا کار نمی‌کنند، بسیار مهم است که پشتیبانی‌های بهبود کیفیت برای کمک به افزایش و  فروش عمده باتری سپس حفظ کیفیت در دسترس باشد. مربیگری، جوامع عملی، و شبکه‌های غیررسمی پشتیبانی – و می‌توان از طریق ارائه‌دهندگان کمک‌های فنی دولتی یا ملی یا شبکه‌های محلی به آن دسترسی داشت. در بسیاری از QRIS، ارائه‌دهندگان می‌توانند

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : خرید و فروش عمده باتری, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 12 دی 1401 ساعت: 19:47

خرید و فروش عمده باتری

. نیروی کار معلم  خرید و فروش عمده باتری حرفه ای و پایدار

نیروی کار مهم ترین مؤلفه کیفیت در برنامه های دوران کودکی است. همه معلمان باید دانش اساسی در مورد رشد کودک داشته باشند و بتوانند فعالیت هایی را که باعث  خرید و فروش عمده باتری ارتقای یادگیری کودکان در سنین مختلف می شود، رهبری کنند. این نقش مهم مستلزم آن است که معلمان در آموزش اولیه دوران کودکی آموزش و پرورش رسمی داشته باشند

علاوه بر این، نیروی کار اولیه در دوران کودکی به پاداشی نیاز دارد که نشان دهنده اهمیت کار آنها و تخصص لازم برای آموزش کوچکترین فرزندان کشور باشد. ارائه غرامت و مزایای حرفه ای، قابل مقایسه با مربیان مهدکودک، به استخدام و حفظ معلمان مؤثر و تحصیل کرده کمک می کند و یک محیط یادگیری خرید و فروش عمده باتری سالم باثبات را برای کودکان ترویج می کند.

نیروی کار دوران کودکی نیاز به جبرانی دارد که نشان دهنده اهمیت کار آنها و تخصص لازم برای آموزش کوچکترین فرزندان کشور باشد.

علاوه بر این، برنامه‌ها باید در سطحی تشکیل شوند که نسبت‌های معلم به کودک را که برای سن کودکان و اندازه گروه مناسب باشد، مانند برنامه‌های مورد نیاز برای برنامه‌هایی که توسط انجمن ملی آموزش جوانان مورد نیاز است، فراهم شود. کودکان.44 نسبت معلم به کودک پایین خرید و فروش عمده باتری معلمان را قادر می سازد تا بر نیازهای فردی کودکان تمرکز کنند و آنها را در تعاملات معنادار مشارکت دهند. برای پوشش استراحت، زمان برنامه ریزی و مرخصی با حقوق.

نیروی کار آموزش ابتدایی دوران کودکی باید تنوع رو به رشد جمعیت کودکان را نیز منعکس کند، و اطمینان حاصل کند که کودکان معلمانی دارند که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و الگوهایی دارند که منعکس کننده پیشینه خود هستند.

2. رهبری مؤثر

مدیران برنامه های دوران کودکی مسئولیت طیف وسیعی از وظایف را بر عهده دارند که به شایستگی های مختلف زیادی نیاز دارد. رهبران آموزشی از معلمان با برنامه ریزی درسی ایرانیان سایبر و اجرای برنامه خرید و فروش عمده باتری درسی، استراتژی های مدیریت رفتار و توسعه حرفه ای حمایت می کنند.

دوم، برنامه ها نیاز به رهبرانی با مهارت های مدیریت کسب و کار دارند. اکثر برنامه‌های دوران کودکی، مشاغل خصوصی هستند و مانند هر کسب‌وکار کوچک دیگری، ثبات بلندمدت آن‌ها به مدیریت کافی کسب‌وکار وابسته است. برنامه ها به سیاست های ثبت نامی، مالی و پرسنلی روشن نیاز دارند و به رهبرانی نیاز دارند که بتوانند این سیاست ها را به شیوه ای منصفانه و سازگار اجرا کنند.

در نهایت، مدیران برنامه باید در مدیریت سازمانی و ایجاد روابط ماهر باشند. علاوه بر تقویت روابط با خانواده ها و جامعه، رهبران نقش کلیدی در ایجاد فضای مثبت در داخل برنامه ایفا می کنند، که می تواند جابجایی معلمان را به حداقل برساند، کارایی برنامه را افزایش دهد و به معلمان اجازه دهد تا بر کودکان تمرکز کنند.

این نقش‌های اداری چندگانه باید به اندازه کافی پرسنل باشند، که در حالت ایده‌آل شامل بیش از یک نفر، با توجه به مجموعه مهارت‌های مختلف مورد نیاز است. 51 در برنامه‌های کوچک‌تر - با ظرفیت محدود برای به کارگیری چند مدیر - رهبران باید در نقش‌های مختلف خود از طریق دسترسی به کمک های فنی خارجی، منابع رهبری و توسعه حرفه ای هدفمند.

3. برنامه درسی متناسب با سن

همه برنامه‌های دوران کودکی باید یک برنامه درسی مبتنی بر تحقیق را اتخاذ کنند که از نظر رشد، فرهنگی و زبانی برای همه کودکان مرتبط باشد. برنامه‌های درسی می‌توانند یک فلسفه راهنما برای فعالیت‌های برنامه، از جمله تعاملات معلمان و طراحی محیط فیزیکی داخل و خارج از خانه ارائه دهند. برنامه‌های درسی همچنین به معلمان کمک می‌کنند تا به طور مؤثری فعالیت‌های کلاس را ساختاردهی و ترتیب دهند،

 فعالیت‌های خاصی را برای ایجاد مهارت‌ها یا رسیدن فروش عمده باتری به نقاط عطف توسعه هدف قرار دهند، و بر اساس یادگیری و تجربیات قبلی ایجاد کنند. برنامه های درسی سطوح مختلفی از انعطاف پذیری را برای معلمان فردی فراهم می کند. برخی از آنها مدل های بسیار ساختار یافته ای را برای معلمان ارائه می دهند تا آنها را اجرا کنند، در حالی که برخی دیگر اصول راهنما را ارائه می دهند و از معلمان انتظار دارند که بهترین راه برای اجرا را تعیین کنند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : خرید و فروش عمده باتری, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 12 دی 1401 ساعت: 19:45

آموزش برنامه نویسی

برای اجرای تفکر محاسباتی در مدارس آموزش برنامه نویسی نشان می دهد. نمونه ای از کشورهای اروپایی ثروتمند انگلستان است که آموزش تفکر محاسباتی را از سال 2013 در مدارس اجرا می کند.

همچنین تشخیص داده شده است که در سال‌های آینده تعداد زیادی مشاغل خودکار وجود خواهند داشت، مشاغلی مانند صندوق‌دار سوپرمارکت، عابر بانک، راننده کامیون و اتوبوس، متصدی انبار و حسابدار و همه مشاغلی که کارهای تکراری انجام می‌دهند. و فعالیت هایی را تشکیل می دهند که می توانند توسط یک الگوریتم انجام شوند. این امر به ناچار منجر به از دست دادن مشاغل گسترده بین 3 تا 4 میلیون نفر در مورد شیلی در 10 تا 20 سال آینده خواهد شد و در کشورهای توسعه یافته که اگرچه تأثیر آن کمتر خواهد بود، باعث بی ثباتی اجتماعی و اقتصادی بیشتر نیز خواهد شد.

دستورالعمل پیشنهادی به کشورهایی آموزش برنامه نویسی که هنوز روند اجرای آموزش تفکر محاسباتی در مدارس را آغاز نکرده اند باید به شرح زیر باشد:- موضوع را در بحث عمومی قرار دهید.- دولت ها برای تشخیص وضعیت باید از متخصصان فناوری و آموزش حمایت کنند.- اجرای اصلاحات آموزشی که شامل آموزش برنامه نویسی کامپیوتر در آموزش اجباری باشد.

- دانشگاه های تربیت معلم برنامه های درسی خود را به روز کنند تا آموزش زبان های برنامه نویسی مانند اسکرچ، آلیس و پایتون را در خود جای دهند تا بتوانند چالش های جدید را با موفقیت اجرا کنند.

- آن صنعت با سرمایه گذاری در توسعه نرم افزار و رباتیک آموزشی به بخشی از فرآیند آموزشی تبدیل می شود تا روند آموزش را به شیوه ای شتابان پیش ببرد.

در نهایت، در مبحث زبان، اسکرچ را باید یاد گرفت تا انیمیشن هایی از داستان هایی که باید بخوانند تولید کند تا موضوع سرگرم کننده و پاسخگو به دغدغه های کودکان باشد. در آموزش برنامه نویسی علوم طبیعی، برخی از جنبه های نانوتکنولوژی، عناصر آن و اینکه چقدر چیزهای بی نهایت کوچک بخشی از دنیای طبیعی ما هستند باید نشان داده شود.

 در تاریخ، سطوح مختلف باید همه قاره‌ها را در خود جای دهند و تاریخچه آنها را می‌توان با برنامه‌های Scratch یا Alice، ساخت اپلیکیشن‌هایی مانند Age of Empires بازسازی کرد. در هنر، طرح ها را باید با اپلیکیشن خلق کرد، نه با نقاشی کار کرد که علاوه بر نامرتب بودن، خلاقیت را محدود می کند و از تمرکز اصلی یعنی آموزش فناوری دور می شود. رباتیک آموزشی و گیمیفیکیشن باید شاخه های اصلی باشند که در ایرانیان سایبر آموزش متخصصان آینده همکاری می کنند.

 یکی از رایج ترین سوالاتی که از معلمان و والدین می پرسم این است: از چه زبان برنامه نویسی برای آموزش کدنویسی به بچه ها استفاده کنیم؟ آیا مهم است که همیشه با آموزش برنامه نویسی زبان های مبتنی بر بلوک مانند Scratch شروع کنید؟ از چه سنی باید به زبان های متنی روی بیاورند؟ و چگونه بین پایتون، جاوا یا جاوا اسکریپت یکی را انتخاب کنم؟

با تدریس کدنویسی به مدت تقریباً 10 سال به صدها دانش‌آموز، اغلب در کنفرانس‌ها یا کارگاه‌های آموزشی برای معلمان تازه وارد در علوم رایانه شرکت می‌کنم. بسیاری از معلمان برای اولین بار در تلاشند تا یک برنامه CS در مدارس خود بسازند، و قابل درک است که چرا آنها نگران این هستند که کدام زبان برنامه نویسی را انتخاب کنند. معلمان علاوه بر تلاش برای کشف اینکه چه چیزی برای دانش‌آموزانشان بهترین است، باید تعادلی بین آنچه که به راحتی تدریس می‌کنند و آنچه مدیران، والدین و دانش‌آموزان احساس می‌کنند باید یاد بگیرند، ایجاد کنند.بنابراین، آیا یک زبان برنامه نویسی "درست" برای شروع وجود دارد؟زبان کدنویسی مهم نیست. مفاهیم برنامه نویسی هستند!

همانطور که می توانید حدس بزنید، پاسخ این است: نه! آنچه مهم است زبان نیست، بلکه نحوه آموزش حل مشکل با کد به دانش آموزان است. درک نحوه ایجاد یک الگوریتم (دستورالعمل های گام به گام) برای مقابله با یک تکلیف، و یافتن بهترین راه برای نوشتن آن در کد، احتمالا سخت ترین قسمت است.

یادگیری تعداد نسبتاً کمی از کلمات کلیدی و نحو ساده یک زبان برنامه نویسی خاص آسان است - بسیار ساده تر از یادگیری یک زبان واقعی و گفتاری انسانی! در مقابل، برای برنامه‌نویسی مستقل، باید مفاهیم اساسی در برنامه‌نویسی - متغیرها، لیست‌ها، شرطی‌ها، حلقه‌ها و توابع، را درک کرد و سپس دانست که چه زمانی، کجا و چگونه از آنها برای تبدیل الگوریتم خود به کد استفاده کنید.

وقتی دانش آموزی این مفاهیم را درک کند و مدتی برنامه نویسی با موفقیت در یک زبان برنامه نویسی کند، کدنویسی به زبان دیگر چندان دشوار نیست. تغییر زبان بلافاصله آسان نیست، اما می توان آن را انجام داد.با این حال، آیا آن زبان اول نحوه تفکر و کدنویسی شما را در 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 11 دی 1401 ساعت: 11:57

آموزش برنامه نویسی کودکان

جاوا به گونه ای طراحی شده است آموزش برنامه نویسی کودکان که زبان ساده ای برای مبتدیان مانند بچه ها برای یادگیری، کامپایل و اشکال زدایی کدها باشد. این نه تنها برای برنامه های کامپیوتری عالی است، بلکه نقش زیادی در توسعه اندروید ایفا می کند و برای برنامه های موبایل استفاده می شود.

مزایا: مستقل از پلتفرم (در هر مکانی قابل اجرا است)، یادگیری ساده، نگهداری آسان معایب: نحو پرمخاطب ویژگی ها: با ویژگی های امنیتی طراحی شده است  سن: ششم به بالا  از کجا شروع کنیم: کلاس های جاوا برای کودکان ما را بررسی کنید (که شما را برای اندروید نیز آماده می کند)! جاوا اسکریپت یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان است 4. جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت زبان بسیار سریع و قدرتمندی است که سینتکسی مشابه جاوا دارد. این یکی از زبان های اصلی برای توسعه وب است. بسیاری از کتابخانه های جاوا اسکریپت برای گسترش برنامه های آن مانند D3 برای تجسم داده ها و Ionic برای توسعه برنامه وجود دارد.

مزایا: بسیار سریع (اغلب در مرورگر اجرا می شود)، انعطاف پذیری برای استفاده در قسمت جلویی و پشتی معایب: مرورگرهای مختلف می توانند متفاوت رندر شوند  ویژگی ها: می تواند رابط های کاربری فوق العاده جالب ایجاد کند سن: ششم به بالا  از کجا شروع کنیم: کلاس های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی کودکان وب ما را بررسی کنید.  HTML و CSS برای بچه ها5. HTML و CSS

در حالی که از نظر فنی دو زبان، HTML و CSS اغلب برای برنامه نویسی وب استفاده می شوند که استفاده از یکی بدون دیگری دشوار است. علاوه بر جاوا اسکریپت، این دو زبان برای توسعه وب بسیار مهم هستند.

مزایا: توسعه وب را قابل دسترس می کند، که توسط همه مرورگرها پشتیبانی می شودمعایب: حتی برای کارهای نسبتا ساده به کد زیادی نیاز دارد  ویژگی ها: از گزینه های سفارشی سازی زیادی پشتیبانی می کند سن: ششم به بالا

از کجا شروع کنیم: کلاس های برنامه نویسی وب ما را بررسی کنید.R یک زبان برنامه نویسی خوب برای کودکان است6. آر

R یک زبان استge برای آمار و نمودار استفاده می شود. ایرانیان سایبر برای پردازش حجم زیادی از داده ها، ساخت مدل ها و انجام تست های آماری عالی است. R همچنین تجسم داده ها را از طریق پشتیبانی از رسم آسان می کند.

مزایا: عالی برای تمیز کردن داده ها، بسته های زیاد، قابلیت های یادگیری ماشینی معایب: برنامه های کاربردی فراتر از آمار محدود است  ویژگی ها: برای تجزیه و تحلیل آماری عالی است سن: ششم به بالا  از کجا شروع کنیم: R Studio را بررسی کنید.پیشگامان زبان C دنیس ریچی و کن آموزش برنامه نویسی کودکان تامپسون، دو پیشگام زبان C

7. سی

C یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی است و بسیاری از زبان ها مانند پایتون و جاوا با زبان C ساخته شده اند. کاربردهای C از سیستم عامل ها تا رابط های گرافیکی کاربر (GUI) و کامپایلرها را شامل می شود.

مزایا: بسیار سریع و قدرتمند، تخصیص حافظه پویا، مستقل از پلتفرم معایب: سطح نسبتا پایین ویژگی ها: جاوا در بالای آن ساخته  شده است، آموزش برنامه نویسی کودکان بنابراین C و جاوا نحو مشابهی دارند  سن: ششم به بالا از کجا شروع کنیم: این آموزش را بررسی کنید! زبان برنامه نویسی C برای کودکان

8. C++

C++ پسوند C است و C با کلاس ها نامیده می شود. کارایی و انعطاف پذیری مشابه C را دارد اما سطح بالایی دارد. C++ از ویژگی های برنامه نویسی شی گرا، عمومی و کاربردی پشتیبانی می کند.

مزایا: مستقل از پلتفرم، سازگار با C، تعداد زیادی برنامه نویسی کودکان منابع آنلاین معایب: اشاره گرها یک مفهوم مهم C++ هستند، اما یادگیری آنها ممکن است دشوار باشد ویژگی ها: زبان شی گرا  سن: ششم به بالا  از کجا شروع کنیم: این آموزش را بررسی کنید. زبان برنامه نویسی C++ برای کودکان

9. Matlab

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 178 تاريخ : شنبه 10 دی 1401 ساعت: 10:42

دوره کلاس برنامه نویسی از صفر تا صد

برای چندین سال متوالی، دوره  کلاس برنامه نویسی از صفر تا صد یکی از ده زبان برنامه نویسی پرکاربرد در بین حرفه ای ها بوده است. به ویژه در سال 2021، این زبان جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد و بیش از 30 درصد از پاسخ دهندگان را جمع آوری کرد.

 

در اصل، TypeScript جاوا اسکریپت با نحو برای انواع است. جاوا اسکریپت را با آسان‌تر خواندن و اشکال‌زدایی آن ساده می‌کند. یعنی یک زبان کاملاً تایپ شده است که ابزارهای کارآمد در هر مقیاسی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. به طور خاص، TypeScript یک IDE جاوا اسکریپت و برخی از روش ها، از جمله بررسی استاتیک را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، این زبان برنامه نویسی خواندن و درک کد را آسان تر می کند.

 

ویژگی های TypeScript:

 

بلوک های اصلی برنامه شما را از دوره  کلاس برنامه نویسی از صفر تا صد جاوا اسکریپت پذیرفته است

 

TypeScript از دیگر کتابخانه های جاوا اسکریپت پشتیبانی می کند

 

قابل حمل در مرورگرها، دستگاه ها و سیستم عامل ها

 

آر زبان برنامه نویسی در دوره  کلاس برنامه نویسی از صفر تا صد بین متخصصان محبوبیت بسیار کمتری دارد و تنها 5 درصد از متخصصان دنیا از آن استفاده می کنند. اما دلیلی برای این وجود دارد - R زبانی است که برای محاسبات آماری و گرافیک طراحی شده است. برای تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها و همچنین برای آزمایش های مختلف با داده ها استفاده می شود. علاوه بر این، به گفته کارشناسان، آستانه ورود بالاتری دوره  کلاس برنامه نویسی از صفر تا صد نسبت به همان پایتون دارد.

 

ویژگی های R:

R یک محیط نرم افزار منبع باز است

قابلیت های گرافیکی قوی

می تواند محاسبات آماری پیچیده را انجام دهد

http://hectorhrai57013.pages10.com/--45253539
 
1. http://martincmvf46802.ampblogs.com/--45337949
 
2. http://daltonnwfo79145.blogocial.com/--43503059
 
3. http://garrettvepa35791.onesmablog.com/--47728365
 
4. http://finnudmv02568.blogolize.com/--48278283
 
5. http://martinbktc35791.bloguetechno.com/--44095148
 
6. http://caidennxhq80246.shotblogs.com/-23783900
 
7. http://trentonludl78124.tribunablog.com/-23997423
 
8. http://edwinjsfq03580.blogzet.com/-24561128
 
9. http://cesarmana36914.blogminds.com/-8007942
 
10. http://knoxgpzh57913.suomiblog.com/-25150720
 
11. http://marioclvd36792.pointblog.net/--48263761
 
12. http://daltonnwgp80246.full-design.com/--51660829
 
13. http://traviszjsb25781.thezenweb.com/--45670103
 
14. http://milovgrb35803.tinyblogging.com/--50814488
 
15. http://beckettveow13579.ampedpages.com/--37290022
 
16. https://tysonfpyg56912.blog5.net/50914765/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
17. https://kylerirbj68024.affiliatblogger.com/60745811/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
18. https://emilianoyirz24680.diowebhost.com/64277995/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
19. https://lorenzoraks91357.fitnell.com/49801026/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
20. https://devinzlvg57024.dbblog.net/40463124/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
21. https://tituspzir81246.ezblogz.com/40552536/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
22. https://raymondftgt13692.designertoblog.com/40138221/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
23. https://beauuenz25791.blogs-service.com/40211774/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
24. https://andersonmzlx24792.bluxeblog.com/40789453/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
25. http://emiliofoxg79135.articlesblogger.com/32215884/
 
26. http://rafaelktdm78134.arwebo.com/32160902/
 
27. http://dominicknwfo70146.blogerus.com/32207938/
 
28. http://judahxhpy24680.mpeblog.com/32342892/
 
29. http://elliotoxgp80246.bloggin-ads.com/32330276/
 
30. http://connerjwjv14692.blogpostie.com/32218626/
 
31. http://troyclud35791.blogprodesign.com/31997696/
 
32. http://finntclt91357.blogdigy.com/-23891217
 
33. http://manuelclvd46891.mybjjblog.com/-24216552
 
34. http://damienmwgq92468.tblogz.com/-24504710
 
35. http://codyqakt91357.uzblog.net/-24333461
 
36. http://jaredjsbk68024.canariblogs.com/-25448418
 
37. https://raymondbkud36802.qowap.com/68730255/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
38. https://zaneqzjs91357.blog2lea.com/57049977/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
39. https://elliotwjxk70268.jiliblog.com/67916320/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
40. https://andresqbkt01457.getblogs.net/40218794/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
41. https://codyviuf57025.dsiblogger.com/40550612/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
42. https://damienxgpy13579.ka-blogs.com/63102605/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
43. https://johnathanktcl78024.blogofoto.com/40394338/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
44. https://reidajtg58135.timeblog.net/45575875/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
45. https://zanexkyk79258.acidblog.net/40350852/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
46. https://sethxgpz35803.fireblogz.com/40133997/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
47. https://knoxjtcl68024.aioblogs.com/63318513/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
48. https://finnsblu92458.xzblogs.com/51374692/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
49. https://keegantclu02467.free-blogz.com/56643809/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
50. https://sethalvd35791.widblog.com/63858935/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
51. https://travisxfpy13579.collectblogs.com/55526397/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
52. http://archervmbr03602.isblog.net/-27116235
 
53. http://dallascmve46802.blogdon.net/-26194342
 
54. http://devinxhqz14579.blogkoo.com/-29092585
 
55. http://louispyir81346.alltdesign.com/-30104129
 
56. http://claytongscn80357.amoblog.com/-31608814
 
57. http://riverrcoz24680.total-blog.com/-35045409
 
58. http://cristianhqzi57913.blog-gold.com/14214204/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
59. http://shaneeoxg46802.ambien-blog.com/14199874/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
60. http://erickfoxg56802.atualblog.com/14091957/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
61. http://milonxgp70236.blog-a-story.com/14152545/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
62. http://reidzjsb34790.blogacep.com/13725366/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
63. http://martinaktc35790.blogadvize.com/14249777/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
64. http://codyoyhr92479.bloggerbags.com/13812592/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
65. http://riverhqaj68024.bloggerswise.com/14148323/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
66. http://rowanudmu02468.bloggosite.com/14240062/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
67. http://charliepyhq80246.blogoscience.com/14144674/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
68. http://charliexhra24680.blogproducer.com/14273539/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
69. http://reidbkuc35791.blogrelation.com/14161249/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
70. http://emiliokxlw14792.blogrenanda.com/14238509/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
71. http://milonwgo80246.blogsidea.com/14297920/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
72. http://stephenzjsb24780.blogthisbiz.com/14029566/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
73. http://rylanvenw13579.blue-blogs.com/14122087/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
74. http://jasperuenw03568.csublogs.com/14013921/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
75. http://louispcoz25791.dailyhitblog.com/14062796/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
76. http://tysonenwf46802.develop-blog.com/14245516/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
77. http://danteoyhq80246.is-blog.com/14333281/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
78. http://trentonmvfo79135.livebloggs.com/14274236/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
79. http://paxtonzira24680.loginblogin.com/14267819/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
80. http://cruzgpzh57913.mdkblog.com/13970246/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
81. http://lukassbkt91357.mybuzzblog.com/13935005/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
82. http://shanepakt91357.newbigblog.com/14047064/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
83. http://gregorycnwf46802.thenerdsblog.com/13849922/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
84. http://waylonyjve46914.theobloggers.com/14299133/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
85. http://claytoncmve36891.topbloghub.com/14303595/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
86. http://rylanpyhq80246.ttblogs.com/13958178/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
87. http://ricardocpbn80368.vblogetin.com/13875937/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
88. http://troyjufq92470.win-blog.com/14368928/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
89. http://feandogreo80358.worldblogged.com/14018416/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
90. http://jasperwgqz14570.yomoblog.com/14306123/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
91. https://beaurajr91357.digiblogbox.com/35195471/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
92. https://garrettxisb36813.bloginwi.com/44223249/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
93. https://damienwgpx13589.jaiblogs.com/35507317/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
94. https://johnnykucl78024.blogzag.com/54399956/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
95. https://spenceryhsd46802.look4blog.com/49140688/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
96. https://sergioludm69024.imblogs.net/59321184/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
97. http://remingtonnwfp80246.blogstival.com/32072837/
 
98. http://collinrajs91356.designi1.com/31509390/
 
99. http://caidencmvd35791.link4blogs.com/31975974/
 
100. http://simonsclt02468.mybloglicious.com/31606912/
 
101. http://laneiraj57913.educationalimpactblog.com/31840356/
 
102. http://connerrbks91357.ivasdesign.com/31862240/
 
103. http://trentonkudm79135.post-blogs.com/31830265/
 
104. http://kameronmana36814.review-blogger.com/31694604/
 
105. https://troycmve36791.blognody.com/12228994/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
106. https://alexisktck68024.blogsumer.com/12320052/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
107. https://kyleriraj68024.jts-blog.com/12103612/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
108. https://zanderwhyj67024.rimmablog.com/12192553/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
109. https://edgaxgp80246.bloggazza.com/12181860/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
110. https://emiliogqzi57913.blogaritma.com/12105867/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
111. https://kameronkvhs02579.shoutmyblog.com/12061121/دوره-صفر-تا-صد-کلاس-برنامه-نویسی
 
112. ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 354 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 21:26

آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا

پس از اتمام دانلود، اگر از ویندوز استفاده آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا می کنید، فایل .exe به دست آمده را باز کنید، روی دکمه Yes و سپس روی دکمه Continue کلیک کنید و منتظر بمانید تا Visual Studio نصب شود. سپس، بخش دستگاه‌های موبایل و بازی‌ها را بیابید، کادر مربوط به زبان برنامه‌نویسی مورد علاقه خود را علامت بزنید (مثلاً توسعه برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های تلفن همراه با C ++) و دکمه نصب را فشار دهید.

از طرف دیگر، اگر از macOS استفاده می کنید، بسته .dmg به دست آمده را باز کنید، روی نماد نصب کننده برنامه در پنجره باز شده دوبار کلیک کنید و در صفحه بعدی، روی دکمه Continue کلیک کنید. سپس برای نصب مؤلفه لازم برای توسعه برنامه‌های کاربردی بر اساس پلتفرم موبایل Google، کادر کنار مورد Android را علامت بزنید و برای تکمیل تنظیمات، دکمه Install را فشار دهید.

حال، صرف نظر از سیستم عامل در حال استفاده آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا ، اگر یک حساب کاربری ویژوال استودیو دارید، از طریق آن وارد شوید، در غیر این صورت لینک را انتخاب کنید تا از این مرحله اجتناب کنید و مراحل پیکربندی اولیه مختصری که به شما پیشنهاد شده است را دنبال کنید، سپس بر روی دکمه کلیک کنید. ویژوال استودیو را راه اندازی کنید. سپس مورد Create a new project را انتخاب کنید، یکی از قالب های از پیش تعیین شده موجود را برای شروع توسعه برنامه خود انتخاب کنید و روی دکمه Next کلیک کنید.

در این مرحله، نامی را به پروژه اختصاص دهید، مسیر ذخیره آن و نامی را که می خواهید به کانتینر اختصاص دهید با پر کردن فیلدهای مربوطه در صفحه انتخاب کنید. در نهایت آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا بر روی دکمه Create کلیک کنید.

پس از آن، خود را در مقابل ویرایشگر اصلی برنامه خواهید دید: در سمت راست بخش های Solution Explorer و Properties وجود دارد که به ترتیب اجازه می دهد تا ساختار پروژه و ویژگی های عناصر مختلف اضافه شده را در مرکز مشاهده کنید. بخشی را پیدا کنید که قسمت های کد را نشان می دهد، در حالی که در بالا نوار ابزار و نوار منو با تمام دکمه ها و عملکردهای مفید برای تغییر برنامه شما وجود دارد.

هنگامی که صلاح می دانید، می توانید با کلیک بر ایرانیان سایبر روی آیتم File (بالا سمت چپ) و روی کلمه Save [نام پروژه] پیوست شده به منوی باز شده، برنامه خود را ذخیره کنید. سپس آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا فایل مطابق با مسیر مشخص شده در هنگام ایجاد پروژه ذخیره می شود.

آموزش برنامه نویسی اندروید به صورت آنلاین

MIT App Inventor

اگر هنوز آماده برنامه نویسی جدی برای اندروید نیستید، به اصطلاح، با استفاده از ابزارهایی که قبلاً در سطور قبلی به شما گفتم، می توانید اولین قدم های خود را در دنیای توسعه برنامه با خدمات جایگزین بصری تر بردارید. (اما حتی محدودتر).

چیزی که توصیه می‌کنم امتحان کنید MIT App Inventor است که مستقیماً از مرورگر کار می‌کند، بدون نصب نرم‌افزار اضافی بر روی رایانه شخصی، و دارای یک رابط بسیار بصری است. این آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا رایگان است و می تواند با تمام برنامه های ناوبری محبوب استفاده شود. با این حال، برای استفاده از آن، به یک حساب Google نیاز دارید.

هنگامی که آماده امتحان MIT App Inventor هستید، به صفحه اصلی آن متصل شده و روی دکمه Start new project در بالا کلیک کنید. سپس، نامی را که می خواهید به برنامه ای که می خواهید توسعه دهید اختصاص دهید را تایپ کنید و دکمه OK را فشار دهید. سپس رابط سرویس را با انتخاب ایتالیایی از منوی کشویی مناسب در بالا سمت راست ترجمه کنید.

در این مرحله، توسعه برنامه خود را با استفاده از ویرایشگر بصری که به چندین بخش تقسیم شده است شروع کنید: در سمت چپ لیستی از عناصر و اشیاء وجود دارد که می توانید به رابط برنامه اضافه کنید، در مرکز آن وجود دارد. صفحه‌ای که پیش‌نمایش برنامه را به شما نشان می‌دهد، در حالی که در سمت راست فهرستی از عناصر مختلف سازنده برنامه، منوی با ویژگی‌های اشیاء انتخاب‌شده و دکمه آپلود فایل‌های چندرسانه‌ای وجود دارد.

برای اینکه بتوان عناصر را اضافه کردذهن مورد علاقه شما در رابط برنامه، آنها را از لیست سمت چپ انتخاب کنید و آنها را به سمت بیننده در مرکز بکشید و آنها را در مکانی که ترجیح می دهید رها کنید. اگر می‌خواهید ویژگی‌های یک عنصر را تغییر دهید، آن را انتخاب کنید و با استفاده از بخش مربوطه آموزش برنامه نویسی در سمت راست، تمام تغییرات لازم را انجام دهید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 278 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 17:12

آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا

اسکرین شات آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا نحوه برنامه نویسی در جاوا را نشان می دهد

اگر می‌خواهید برنامه‌های جدیدی را برای اندروید برنامه‌نویسی کنید، می‌توانید از Eclipse IDE نیز استفاده کنید: برنامه‌ای برای توسعه و کامپایل برنامه‌های مبتنی بر جاوا است. با ویندوز، macOS و لینوکس سازگار است. با استفاده از آن در ارتباط با افزونه رایگان ابزار توسعه اندروید (ADT)، می توان از آن برای اهداف این راهنما استفاده کرد. لازم به ذکر است که در نگاه اول، استفاده از آن دقیقاً آسان نیست، اما فقط کمی آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا تمرین کافی است تا بدون مشکل شروع به تسلط بر آن کنید.

برای دانلود Eclipse IDE در رایانه شخصی خود، به وب سایت برنامه بروید و ابتدا بر روی دکمه دانلود 64 بیت و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید.

پس از اتمام دانلود، اگر از ویندوز استفاده می کنید، آرشیو ZIP حاصل را در هر پوشه ای استخراج کنید، نرم افزار Eclipse را در داخل آن راه اندازی کنید و روی دکمه های Yes و OK در پنجره ای که می بینید روی دسکتاپ ظاهر می شود کلیک کنید.

در عوض، از macOS استفاده می‌کنید، بسته .dmg به‌دست‌آمده را باز کنید و نماد برنامه را به پوشه Applications در رایانه خود بکشید. پس از آن، روی آن کلیک راست کرده و مورد Open را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید تا با آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا دور زدن محدودیت‌های اعمال شده توسط اپل بر روی برنامه‌های توسعه‌دهندگان غیرمجاز (عملیاتی که فقط باید در ابتدا انجام شود، برنامه شروع شود. شروع).

در این مرحله، صرف نظر از سیستم عامل ایرانیان سایبر مورد استفاده، صبر کنید تا نرم افزار بارگذاری و شروع به کار کند. سپس در پنجره باز شده روی "x" واقع در کنار آیتم Welcome کلیک کنید.

اکنون باید نگران نصب ابزار توسعه اندروید باشید: برای انجام این کار، روی آیتم Help، واقع در بالا سمت چپ کلیک کنید و از منوی باز شده، مورد Install New Software را انتخاب کنید. در پنجره بعدی، آدرس http://dl-ssl.google.com/android/eclipse/ را در فیلد روی صفحه وارد کنید، روی دکمه افزودن کلیک کنید، کادر مربوط به نصب مؤلفه ابزارهای توسعه دهنده را علامت بزنید. بر روی دکمه Next کلیک کرده و مجوز نسبی آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا را برای استفاده می پذیرد.

سپس از بخش های مختلفی که در ویرایشگر برنامه پیدا می کنید برای شروع برنامه نویسی برنامه های خود استفاده کنید: در سمت چپ لیست تمام پروژه ها را خواهید دید. در پایین یک نوار زبانه وجود دارد که از طریق آن می توانید اطلاعاتی در مورد برنامه ریزی خود دریافت کنید، در حالی که در سمت راست می توانید همه اعضای کلاس انتخاب شده را مشاهده کنید.

برای شروع اولین پروژه خود، روی عبارت File واقع در قسمت سمت چپ بالای پنجره کلیک کنید و از منوی ظاهر شده، موارد New و Java Project را انتخاب کنید. سپس قسمت Project name را پر کرده و نامی را که می خواهید به پروژه خود اختصاص دهید وارد کرده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.

در صورت تمایل، می توانید پروژه برنامه آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا خود را با کلیک بر روی منوی File، در بالا سمت چپ، انتخاب آیتم Save Ad، با نشان دادن p ذخیره کنید. موقعیت و نامی که می خواهید به فایل خروجی اختصاص دهید و دکمه OK را فشار دهید.

توجه داشته باشید که Eclipse IDE برای کارکرد نیاز به نرم افزار جاوا دارد که روی رایانه شما نصب شده باشد. اگر این مورد روی رایانه شخصی شما وجود ندارد، می توانید با دنبال کردن آموزش من به نحوه نصب جاوا به راحتی با آن کنار بیایید. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد Ecplise، توصیه می‌کنم راهنمای من را که به طور خاص بر نحوه برنامه‌نویسی در جاوا متمرکز است را مطالعه کنید.

نحوه برنامه نویسی با ویژوال استودیو

ویژوال استودیو

برنامه دیگری که می توانید به برنامه اندروید مراجعه کنید ویژوال استودیو است: این ابزاری است که توسط مایکروسافت در دسترس است. این برنامه رایگان است، برای ویندوز و macOS در دسترس است و به شما امکان می‌دهد نه تنها برای اندروید، بلکه برای سایر پلتفرم‌ها نیز برنامه بسازید. از زبان های برنامه نویسی مختلف پشتیبانی می کند و رابط کاربری نسبتاً کاربردی دارد.

برای استفاده از آن، به وب سایت برنامه بروید آموزش برنامه نویسی و روی دکمه دانلودی که در ورودی انجمن پیدا می کنید کلیک کنید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 241 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 17:08

برنامه نویسی برای کودکان

زبان برنامه نویسی تابعی یک الگوی برنامه نویسی اعلامی برنامه نویسی برای کودکان   است که در آن برنامه ها با اعمال و ترکیب توابع ساخته می شوند. زبان در درجه اول بر عبارات و اعلامیه ها تأکید دارد. اساس برنامه نویسی تابعی، حساب لامبدا است که از عبارات شرطی و بازگشت برای انجام محاسبات استفاده می کند. از تکرار مانند عبارات حلقه و دستورات شرطی مانند if-else پشتیبانی نمی کند. برخی از برجسته ترین زبان های برنامه نویسی کاربردی عبارتند از Haskell، SML، Scala، F#، ML و

3. زبان برنامه نویسی شی گرا

 

زبان های برنامه نویسی شی گرا بر اساس «اشیاء» هستند،  برنامه نویسی برای کودکان  یعنی واحدهایی که شامل داده ها به شکل فیلدها و کدهایی به شکل رویه ها هستند. OOP ویژگی های بسیاری مانند انتزاع، کپسوله سازی، چندشکلی، وراثت و کلاس ها را ارائه می دهد.

 

کپسوله سازی اصل اصلی است زیرا کد ایمن را تضمین می کند. همچنین بر قابلیت استفاده مجدد کد با مفهوم وراثت و چندشکلی تأکید می کند و امکان افزایش پیاده سازی های فعلی را بدون تغییر بیش از حد در کد فراهم می کند. بیشتر زبان‌های چند پارادایم، زبان‌های  برنامه نویسی برای کودکان  هستند، مانند جاوا، سی پلاس پلاس، سی شارپ، پایتون، جاوا اسکریپت و بسیاری دیگر.

4. زبان های برنامه نویسی اسکریپت

همه زبان های برنامه نویسی زبان های برنامه نویسی هستند که نیازی به مرحله کامپایل ندارند. بلکه تفسیر می شوند (مرحله کامپایل وجود ندارد). دستورالعمل ها برای یک محیط زمان اجرا نوشته شده اند. این زبان ها عمدتاً در برنامه های کاربردی وب، مدیریت سیستم، برنامه های کاربردی بازی و چند رسانه ای استفاده می شوند. برای ایجاد افزونه ها و افزونه ها برای برنامه های موجود استفاده می شود.

برخی از زبان های برنامه نویسی محبوب جاوا اسکریپت، PHP و PERL برای برنامه نویسی سمت سرور هستند. Javascript، AJAX، JQuery. Shell برای برنامه نویسی سمت مشتری،  برنامه نویسی برای کودکان  ، Python برای مدیریت سیستم. و روبی برای توسعه وب.

5. برنامه نویسی منطقی

پارادایم برنامه نویسی عمدتاً مبتنی بر منطق رسمی است. این زبان به ماشین نمی‌گوید که چگونه کاری را انجام دهد، اما محدودیت‌هایی را در مورد آنچه که برنامه نویسی برای کودکان   باید انجام دهد اعمال می‌کند. PROLOG، ASAP (Answer Set programming) و Datalog زبان های برنامه نویسی منطقی شناخته شده ای هستند که قوانین آن به شکل کلاس نوشته شده است.

اکنون که این را می‌دانید، در نهایت می‌توانیم در سال  برنامه نویسی برای کودکان  به سراغ برترین زبان‌های برنامه‌نویسی برویم. اگر می‌خواهید شغلی در زمینه توسعه نرم‌افزار پیدا کنید، زیرا اکثر فرصت‌های شغلی را تشکیل می‌دهند، این زبان‌ها به شما کمک خواهند کرد.

0. http://lukasrbkt91357.pages10.com/--45145798
 
1. http://jaredkvjw14791.ampblogs.com/--45220121
 
2. http://alexisktcl68024.blogocial.com/--43385799
 
3. http://edgarktcl69025.onesmablog.com/--47608510
 
4. http://cesarenwf46802.blogolize.com/--48165078
 
5. http://trentonkudl78134.bloguetechno.com/--43980903
 
6. http://claytonbluc35803.shotblogs.com/-23676678
 
7. http://damienxgqz24680.tribunablog.com/-23889844
 
8. http://rafaelhraj58923.blogzet.com/-24454023
 
9. http://eduardozira24680.blogminds.com/-7901075
 
10. http://eduardoajsa24680.suomiblog.com/-25042376
 
11. http://arthurlwiu03469.pointblog.net/--48131339
 
12. http://kylergpyh57913.full-design.com/--51547321
 
13. http://messiahtdnw12579.thezenweb.com/--45553869
 
14. http://spencerepzi57913.tinyblogging.com/--50685133
 
15. http://cruzocpb36814.ampedpages.com/--37183159
 
16. https://israelsclu02468.blog5.net/50802273/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
17. https://knoxgqzi57913.affiliatblogger.com/60631722/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
18. https://zionocpb36914.diowebhost.com/64166880/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
19. https://emilianoeqbn70257.fitnell.com/49687035/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
20. https://collinhuhs03580.dbblog.net/40354249/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
21. https://emiliolzly25803.ezblogz.com/40440120/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
22. https://felixaktc35791.designertoblog.com/40025879/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
23. https://eduardobktc35791.blogs-service.com/40099688/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
24. https://feandobkum79135.bluxeblog.com/40677436/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
25. http://troyclud35791.mpeblog.com/32267935/
 
26. http://mylesrbks91357.articlesblogger.com/32140196/
 
27. http://kylergpyh57913.arwebo.com/32085373/
 
28. http://andersonjtcl68024.bloggin-ads.com/32254315/
 
29. http://charliexhrz24680.blogerus.com/32134265/
 
30. http://trevordmve36791.blogpostie.com/32144874/
 
31. http://codynwfo70135.blogprodesign.com/31924332/
 
32. http://riverhqzi58914.blogdigy.com/-23783869
 
33. http://sethakud35791.mybjjblog.com/-24110740
 
34. http://erickyhqz24680.tblogz.com/-24395978
 
35. http://louishqzh57913.uzblog.net/-24225656
 
36. http://gregorypzir80256.canariblogs.com/-25341055
 
37. https://jasperoxgp80246.qowap.com/68617063/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
38. https://traviscoxf46802.blog2lea.com/56937209/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
39. https://johnnyktcl68024.jiliblog.com/67812114/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
40. https://juliusmvfn79135.getblogs.net/40106456/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
41. https://donovanenxf46802.dsiblogger.com/40438675/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
42. https://edwinyira24680.ka-blogs.com/62994778/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
43. https://rafaelhraj58913.blogofoto.com/40281574/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
44. https://judahwfpy13579.timeblog.net/45472157/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
45. https://gregorypyir91357.acidblog.net/40242405/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
46. https://gunnerudmv02568.fireblogz.com/40021857/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
47. https://charlieqzir91356.aioblogs.com/63211098/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
48. https://jasperqzjr91357.xzblogs.com/51270569/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
49. https://elliotttbkt02468.free-blogz.com/56535463/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
50. https://josuednzk69035.widblog.com/63747465/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
51. https://dantevjvh69247.collectblogs.com/55421024/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
52. http://johnathankudl69135.isblog.net/-27008676
 
53. http://erickzjsa24680.blogdon.net/-26087130
 
54. http://johnathanluem79135.blogkoo.com/-28984559
 
55. http://juliusqcmw14691.alltdesign.com/-29995659
 
56. http://johnathanjsbk68024.amoblog.com/-31499653
 
57. http://damienbmyj68136.total-blog.com/-34937294
 
58. http://rowanwfxg47802.blog-gold.com/14106327/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
59. http://cashdmve45801.ambien-blog.com/14091659/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
60. http://gregoryoyhp80246.atualblog.com/13984247/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
61. http://cristiankven79135.blog-a-story.com/14044832/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
62. http://damienxgpy13579.blogacep.com/13618171/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
63. http://mylesrbjs91357.blogadvize.com/14141605/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
64. http://sethvjvf57024.bloggerbags.com/13706561/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
65. http://jeffreybksb35790.bloggerswise.com/14039848/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
66. http://paxtoneseq91469.bloggosite.com/14132647/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
67. http://elliotttclu02468.blogoscience.com/14036694/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
68. http://waylonfuhu14792.blogproducer.com/14165609/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
69. http://emiliofoxg57913.blogrelation.com/14053228/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
70. http://zanderwgpy14579.blogrenanda.com/14130912/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
71. http://damienwgpx13579.blogsidea.com/14189889/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
72. http://donovankwhr92479.blogthisbiz.com/13922605/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
73. http://dominicknwfo79135.blue-blogs.com/14015175/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
74. http://elliotoyhp80246.csublogs.com/13904980/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
75. http://charlievfqa35702.dailyhitblog.com/13957461/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
76. http://johnathanludm79135.develop-blog.com/14138316/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
77. http://johnathanjtck68024.is-blog.com/14224092/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
78. http://trevorcluc35791.livebloggs.com/14166361/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
79. http://sergionxgo80246.loginblogin.com/14158864/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
80. http://waylonxhqy13579.mdkblog.com/13861784/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
81. http://knoxhqzi57913.mybuzzblog.com/13826526/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
82. http://tysonmzlx24792.newbigblog.com/13939289/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
83. http://eduardohraj57913.thenerdsblog.com/13741633/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
84. http://emilianozira24680.theobloggers.com/14191354/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
85. http://simonrajs91357.topbloghub.com/14194915/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
86. http://angelonwfo79135.ttblogs.com/13850284/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
87. http://hectorkudl69124.vblogetin.com/13767790/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
88. http://zanderanzk69146.win-blog.com/14260783/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
89. http://charlieugrc36813.worldblogged.com/13910645/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
90. http://josuejwiv14691.yomoblog.com/14198454/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
91. https://devinyhqz24680.digiblogbox.com/35088109/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
92. https://andersonludm79135.bloginwi.com/44125085/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
93. https://hectorocpb36913.jaiblogs.com/35399042/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
94. https://johnnyjsbk68024.blogzag.com/54291210/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
95. https://israelclud45791.look4blog.com/49034572/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
96. https://charlietgug46914.imblogs.net/59208929/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
97. http://kamerondmve46801.blogstival.com/31996853/
 
98. http://knoxgpyh57936.educationalimpactblog.com/31764900/
 
99. http://waylonxgqy14679.designi1.com/31436697/
 
100. http://beckettvdmv14680.ivasdesign.com/31786909/
 
101. http://collintfox13579.link4blogs.com/31901720/
 
102. http://mylessclu01467.mybloglicious.com/31532948/
 
103. http://rowanbqeq92570.post-blogs.com/31755835/
 
104. http://dantenwfn79135.review-blogger.com/31619280/
 
105. https://shanedmve36792.blognody.com/12125340/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
106. https://elliotpyhq80246.blogsumer.com/12216406/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
107. https://augustvfox13579.jts-blog.com/12000529/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
108. https://waylonwfox91357.rimmablog.com/12089154/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
109. https://felixblud35791.bloggazza.com/12078695/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
110. https://deanpyhq80347.blogaritma.com/12002343/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
111. https://daltoncoam70357.shoutmyblog.com/11958347/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
112. https://lukasvgpb35891.bcbloggers.com/12052637/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان
 
113. ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی برای کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 370 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 2:37

چرا آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

با Kotlin، efficiency نام بازی است. یادگیری  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  آن آسان است، بنابراین هم برنامه نویسان با تجربه و هم آماتورها آن را دوست دارند، اما در کدنویسی برنامه های شما نیز بسیار موثر است.

جاوا برای توسعه برنامه اندروید یک زبان برنامه نویسی اساسی است که بسیاری از کاربران آن را پذیرفته اند. این یک حضور عمده با برنامه نویسان در تمام سطوح تجربه است. اندروید از API ها  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  و کتابخانه های جاوا تشکیل شده است. به همین دلیل، این دو برای یکدیگر مناسب هستند.

APIهای اندروید و کدنویسی جاوا شبیه به پسوندهای عناصر موضوعی یکسان هستند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، جاوا را می توان به راحتی برای توسعه برنامه های اندروید استفاده کرد و در هنگام توسعه برنامه های iOS کاربرد کمی دارد.

بهترین زبان های برنامه نویسی برای  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان 

احتمالاً به این فکر می کنید که کدام زبان های برنامه نویسی هنگام ایجاد برنامه برای iOS در بالاترین سطح باقی می مانند. خوب، بیایید دو مورد برتر را برجسته کنیم و دلایل را دریابیم.

این ششمین زبان کاربردی محبوب ترین  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  در گزارش Stack Overflow است. تقریباً 70٪ از پاسخ دهندگان می گویند که آنها عاشق استفاده از آن هستند. Swift به طور ویژه برای مطابقت با الزامات فرآیند توسعه iOS مدرن ساخته شده است. سوئیفت برای iOS، سیستم های پشتیبانی کننده آن و لینوکس راه اندازی شد. Swift به راحتی در نبرد امسال با Objective-C پیروز شد.

 

علاوه بر اینکه در حال حاضر برای توسعه IOS در  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  دسترس است، روی لینوکس نیز کار می کند و منبع باز است. منطقه برنامه بسیار بزرگ است و شامل همه چیزهایی است که در IOS کار می کند: iPhone، iPad، watchOS و tvOS.

دلیل اصلی محبوبیت سوئیفت این است که حفاظت‌های حیاتی را ارائه می‌کند که خوانایی را بهبود می‌بخشد و در حین حرکت، خطاها را کاهش می‌دهد. این با در نظر گرفتن عملکرد ساخته شده است و بسیار سریع است. بیش از هشت برابر سریعتر از پایتون است. با استفاده از Swift و سایر ویژگی‌های ویژه توسعه iOS  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  ، می‌توانید یک اپلیکیشن موبایل بسیار قابل اعتماد و پرطرفدار ایجاد کنید.

0. http://cristiancltc35791.pages10.com/--45139441
 
1. http://caidendmud35791.ampblogs.com/--45213560
 
2. http://finnsbkt91457.blogocial.com/--43379209
 
3. http://laneiraj68024.onesmablog.com/--47601629
 
4. http://lukasqajs91357.blogolize.com/--48158646
 
5. http://augustvenv02468.bloguetechno.com/--43974298
 
6. http://donovangpyh57913.shotblogs.com/-23670329
 
7. http://arthurmvfn79135.blogzet.com/-24447470
 
8. http://codyqzjs91357.blogminds.com/-7894693
 
9. http://garrettwgpy13579.suomiblog.com/-25035905
 
10. http://beaupdqb36914.tribunablog.com/-23883481
 
11. http://louisirbj68024.pointblog.net/--48124403
 
12. http://zionxgpy23689.full-design.com/--51540935
 
13. http://judahwgpy14579.thezenweb.com/--45547434
 
14. http://mylesrbkt02468.tinyblogging.com/--50678468
 
15. http://sergiouhqz24691.ampedpages.com/--37177115
 
16. https://jeffreycmvk68024.blog5.net/50795677/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
17. https://josuedmve46802.affiliatblogger.com/60625150/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
18. https://kameronenwf46802.diowebhost.com/64160486/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
19. https://kylerhrzi58024.fitnell.com/49680392/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
20. https://augustvfox13579.dbblog.net/40347785/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
21. https://finnsclu02368.ezblogz.com/40433593/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
22. https://claytondnwf46802.designertoblog.com/40019245/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
23. https://angelooxgp80246.blogs-service.com/40093082/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
24. https://felixclud36791.bluxeblog.com/40670773/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
25. http://chancewfox13579.mpeblog.com/32263103/
 
26. http://garrettudmv02468.blogerus.com/32129336/
 
27. http://raymondbktc46914.articlesblogger.com/32135415/
 
28. http://cristiangsfq92479.arwebo.com/32080561/
 
29. http://johnathansfsf57036.bloggin-ads.com/32249478/
 
30. http://simonrbkt91458.blogpostie.com/32140034/
 
31. http://elliottznan81469.blogprodesign.com/31919429/
 
32. http://sergiomven79135.blogdigy.com/-23777249
 
33. http://troydmyl70246.mybjjblog.com/-24104306
 
34. http://griffinamxi58025.tblogz.com/-24389363
 
35. http://zionxgqy24679.uzblog.net/-24219070
 
36. http://devinmana36813.canariblogs.com/-25334354
 
37. https://finntclt92458.qowap.com/68610257/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
38. https://marcooxgp80246.blog2lea.com/56930429/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
39. https://dantenxgo70236.jiliblog.com/67805649/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
40. https://manuelhvkv03680.getblogs.net/40099787/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
41. https://marioeobm79135.dsiblogger.com/40431952/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
42. https://sethzlue46914.ka-blogs.com/62988126/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
43. https://andygpbm79245.blogofoto.com/40274794/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
44. https://daltonnxgp80246.timeblog.net/45465988/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
45. https://rowanuenw13579.acidblog.net/40235882/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
46. https://gregoryvitf57024.fireblogz.com/40015187/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
47. https://reidfsfq92470.aioblogs.com/63204510/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
48. https://andregpzi57913.xzblogs.com/51264136/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
49. https://ricardozira25690.free-blogz.com/56528880/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
50. https://judahwfpy13579.widblog.com/63740754/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
51. https://arthuwgp80246.collectblogs.com/55414542/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
52. http://devinyhqz24680.isblog.net/-27001954
 
53. http://brooksvenw12478.blogdon.net/-26080484
 
54. http://mariojwju13692.blogkoo.com/-28977730
 
55. http://edgarjtcl69035.alltdesign.com/-29988855
 
56. http://kylerhraj67913.amoblog.com/-31492760
 
57. http://franciscoscmv02468.total-blog.com/-34930361
 
58. http://felixeoxg46802.blog-gold.com/14099496/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
59. http://rowanvfow13579.ambien-blog.com/14084784/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
60. http://finntclu02468.atualblog.com/13977469/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
61. http://milonxgp70236.blog-a-story.com/14038025/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
62. http://louisnxgp80246.blogacep.com/13611526/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
63. http://brooksyjsb25781.blogadvize.com/14134753/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
64. http://holdenpcoa35813.bloggerbags.com/13700009/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
65. http://keeganudnv02468.bloggerswise.com/14032925/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
66. http://caidenenwe46802.bloggosite.com/14125714/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
67. http://caidenclud35791.blogoscience.com/14029815/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
68. http://rowanzmzl70369.blogproducer.com/14158740/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
69. http://augustwgox13579.blogrelation.com/14046279/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
70. http://kamerondmve45801.blogrenanda.com/14124020/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
71. http://damienamyk69146.blogsidea.com/14182920/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
72. http://tysongsdo79236.blogthisbiz.com/13915739/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
73. http://cashivjv03691.blue-blogs.com/14008235/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
74. http://emilianoesfr02581.csublogs.com/13897966/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
75. http://beckettwfox13579.dailyhitblog.com/13950510/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
76. http://landenirai57913.develop-blog.com/14131456/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
77. http://jasperolud36892.is-blog.com/14217119/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
78. http://dominickrcny25702.livebloggs.com/14159451/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
79. http://cesargpzh57913.loginblogin.com/14151841/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
80. http://louispzjr91358.mdkblog.com/13854911/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
81. http://messiahoboz25702.mybuzzblog.com/13819651/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
82. http://angeloymzm80358.newbigblog.com/13932303/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
83. http://finnudmv02468.thenerdsblog.com/13734715/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
84. http://erickajtd46913.theobloggers.com/14184508/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
85. http://alexislven79135.topbloghub.com/14187889/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
86. http://waylonzlwh68035.ttblogs.com/13843419/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
87. http://zionyira24680.vblogetin.com/13760943/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
88. http://holdenjsbj68024.win-blog.com/14253861/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
89. http://messiahisaj68013.worldblogged.com/13903812/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
90. http://franciscouenw13569.yomoblog.com/14191503/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
91. https://cruziraj58913.digiblogbox.com/35081591/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
92. https://augustveow12578.bloginwi.com/44119136/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
93. https://garretttyob35802.jaiblogs.com/35392531/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
94. https://cashlwjv14692.blogzag.com/54284604/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
95. https://collinsbkt92367.look4blog.com/49028143/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
96. https://daltonmven79135.imblogs.net/59202256/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
97. http://cruzhrai58914.blogstival.com/31991665/
 
98. http://sergionwfo70235.designi1.com/31431694/
 
99. http://hectorpbmv03580.educationalimpactblog.com/31759894/
 
100. http://cesarfoxf46802.link4blogs.com/31896675/
 
101. http://rivergpyh57913.mybloglicious.com/31527861/
 
102. http://waylonxgqy14670.post-blogs.com/31750737/
 
103. https://emilianozira24680.blognody.com/12118921/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
104. https://franciscoxhqz24680.blogsumer.com/12209998/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
105. http://stephenhwkx25702.review-blogger.com/31614277/
 
106. https://augustvfox13579.jts-blog.com/11994051/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
107. https://waylonwfox91357.rimmablog.com/12082807/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
108. https://felixblud35791.bloggazza.com/12072329/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
109. https://deanpyhq80347.blogaritma.com/11995947/برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان
 
110. ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 367 تاريخ : شنبه 27 فروردين 1401 ساعت: 18:34

برنامه نویسی کودکان

و مایکروسافت ارتباط مستقیم برنامه نویسی کودکان ی با سقوط این زبان برنامه نویسی دارد. در آگوست 2019، مایکروسافت VBScript را به طور پیش‌فرض در تمام نسخه‌های پشتیبانی‌شده ویندوز غیرفعال کرد.

بنابراین، VBScript اکنون در حال کاهش تدریجی است. با این حال، هنوز می‌توانیم برخی از بقایای قدرت آن را در برخی از سایت‌های تجاری داخلی قدیمی‌تر که از VBScript به  برنامه نویسی کودکان جای جاوا اسکریپت استفاده می‌کنند، ببینیم.

 

D یک زبان ک برنامه نویسی کودکان امپایل شده و ایستا تایپ شده با دستور زبان C است. این زبان به عنوان یک زبان مدرن برای برنامه نویسی سیستم قرار گرفته است. با توجه به TIOBE، بالاترین رتبه D در مارس 2009 با 1.809% در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. از آن زمان تاکنون، مسیر صعودی نداشته است.

با این حال، هیچ دلیل محکمی پشت  برنامه نویسی کودکان کشش کم آن در مقایسه با زبان های بزرگ وجود ندارد. به احتمال زیاد، D مانند زبان های A-list بازاریاب های بزرگی ندارد. جدای از آن، این یک زبان برنامه نویسی همه منظوره عالی است که در انتظار توجه خود است.

Clojure یک زبان Lisp همه منظوره است که برای ماشین مجازی برنامه نویسی کودکان  جاوا طراحی شده است.

با وجود سن کم، تعداد کمی از شر برنامه نویسی کودکان کت های معروف از این فناوری بهره می برند. به طور خاص، FlightCaster از Clojure برای پردازش مقادیر زیادی داده، حل مشکلات یادگیری ماشین در یک محیط توزیع شده استفاده می کند.

0. http://hectorhrai57013.pages10.com/--45090084
 
1. http://martincmvf46802.ampblogs.com/--45159562
 
2. http://daltonnwfo79145.blogocial.com/--43326515
 
3. http://garrettvepa35791.onesmablog.com/--47546251
 
4. http://finnudmv02568.blogolize.com/--48107112
 
5. http://caidennxhq80246.shotblogs.com/-23620643
 
6. http://martinbktc35791.bloguetechno.com/--43922622
 
7. http://trentonludl78124.tribunablog.com/-23833971
 
8. http://edwinjsfq03580.blogzet.com/-24398187
 
9. http://cesarmana36914.blogminds.com/-7846847
 
10. http://knoxgpzh57913.suomiblog.com/-24986191
 
11. http://marioclvd36792.pointblog.net/--48068506
 
12. http://daltonnwgp80246.full-design.com/--51489795
 
13. http://traviszjsb25781.thezenweb.com/--45496498
 
14. http://milovgrb35803.tinyblogging.com/--50621684
 
15. http://beckettveow13579.ampedpages.com/--37127897
 
16. https://tysonfpyg56912.blog5.net/50745711/برنامه-نویسی-کودکان
 
17. https://kylerirbj68024.affiliatblogger.com/60574259/برنامه-نویسی-کودکان
 
18. https://emilianoyirz24680.diowebhost.com/64111499/برنامه-نویسی-کودکان
 
19. https://lorenzoraks91357.fitnell.com/49629620/برنامه-نویسی-کودکان
 
20. https://devinzlvg57024.dbblog.net/40299109/برنامه-نویسی-کودکان
 
21. https://tituspzir81246.ezblogz.com/40383838/برنامه-نویسی-کودکان
 
22. https://raymondftgt13692.designertoblog.com/39969386/برنامه-نویسی-کودکان
 
23. https://beauuenz25791.blogs-service.com/40043474/برنامه-نویسی-کودکان
 
24. https://andersonmzlx24792.bluxeblog.com/40620938/برنامه-نویسی-کودکان
 
25. http://judahxhpy24680.mpeblog.com/32224154/
 
26. http://emiliofoxg79135.articlesblogger.com/32095672/
 
27. http://rafaelktdm78134.arwebo.com/32041264/
 
28. http://dominicknwfo70146.blogerus.com/32090620/
 
29. http://elliotoxgp80246.bloggin-ads.com/32209857/
 
30. http://connerjwjv14692.blogpostie.com/32101395/
 
31. http://troyclud35791.blogprodesign.com/31880902/
 
32. http://finntclt91357.blogdigy.com/-23727800
 
33. http://manuelclvd46891.mybjjblog.com/-24057359
 
34. http://damienmwgq92468.tblogz.com/-24339599
 
35. http://codyqakt91357.uzblog.net/-24170044
 
36. http://jaredjsbk68024.canariblogs.com/-25284503
 
37. https://raymondbkud36802.qowap.com/68560335/برنامه-نویسی-کودکان
 
38. https://zaneqzjs91357.blog2lea.com/56880357/برنامه-نویسی-کودکان
 
39. https://elliotwjxk70268.jiliblog.com/67758875/برنامه-نویسی-کودکان
 
40. https://andresqbkt01457.getblogs.net/40050161/برنامه-نویسی-کودکان
 
41. https://codyviuf57025.dsiblogger.com/40382237/برنامه-نویسی-کودکان
 
42. https://damienxgpy13579.ka-blogs.com/62940425/برنامه-نویسی-کودکان
 
43. https://johnathanktcl78024.blogofoto.com/40224978/برنامه-نویسی-کودکان
 
44. https://reidajtg58135.timeblog.net/45420431/برنامه-نویسی-کودکان
 
45. https://zanexkyk79258.acidblog.net/40188213/برنامه-نویسی-کودکان
 
46. https://sethxgpz35803.fireblogz.com/39965591/برنامه-نویسی-کودکان
 
47. https://knoxjtcl68024.aioblogs.com/63156738/برنامه-نویسی-کودکان
 
48. https://finnsblu92458.xzblogs.com/51217625/برنامه-نویسی-کودکان
 
49. https://keegantclu02467.free-blogz.com/56481236/برنامه-نویسی-کودکان
 
50. https://sethalvd35791.widblog.com/63691311/برنامه-نویسی-کودکان
 
51. https://travisxfpy13579.collectblogs.com/55367622/برنامه-نویسی-کودکان
 
52. http://archervmbr03602.isblog.net/-26952050
 
53. http://dallascmve46802.blogdon.net/-26032377
 
54. http://devinxhqz14579.blogkoo.com/-28927345
 
55. http://louispyir81346.alltdesign.com/-29939680
 
56. http://claytongscn80357.amoblog.com/-31441557
 
57. http://riverrcoz24680.total-blog.com/-34879026
 
58. http://cristianhqzi57913.blog-gold.com/14047553/برنامه-نویسی-کودکان
 
59. http://shaneeoxg46802.ambien-blog.com/14032750/برنامه-نویسی-کودکان
 
60. http://erickfoxg56802.atualblog.com/13925896/برنامه-نویسی-کودکان
 
61. http://milonxgp70236.blog-a-story.com/13986305/برنامه-نویسی-کودکان
 
62. http://reidzjsb34790.blogacep.com/13562744/برنامه-نویسی-کودکان
 
63. http://martinaktc35790.blogadvize.com/14082863/برنامه-نویسی-کودکان
 
64. http://codyoyhr92479.bloggerbags.com/13651672/برنامه-نویسی-کودکان
 
65. http://riverhqaj68024.bloggerswise.com/13980545/برنامه-نویسی-کودکان
 
66. http://rowanudmu02468.bloggosite.com/14074042/برنامه-نویسی-کودکان
 
67. http://charliepyhq80246.blogoscience.com/13978070/برنامه-نویسی-کودکان
 
68. http://charliexhra24680.blogproducer.com/14107003/برنامه-نویسی-کودکان
 
69. http://reidbkuc35791.blogrelation.com/13994510/برنامه-نویسی-کودکان
 
70. http://emiliokxlw14792.blogrenanda.com/14072535/برنامه-نویسی-کودکان
 
71. http://emiliokxlw14792.blogrenanda.com/14072553/برنامه-نویسی-کودکان
 
72. http://milonwgo80246.blogsidea.com/14130777/برنامه-نویسی-کودکان
 
73. http://stephenzjsb24780.blogthisbiz.com/13864036/برنامه-نویسی-کودکان
 
74. http://rylanvenw13579.blue-blogs.com/13956809/برنامه-نویسی-کودکان
 
75. http://jasperuenw03568.csublogs.com/13845744/برنامه-نویسی-کودکان
 
76. http://louispcoz25791.dailyhitblog.com/13899614/برنامه-نویسی-کودکان
 
77. http://tysonenwf46802.develop-blog.com/14079908/برنامه-نویسی-کودکان
 
78. http://danteoyhq80246.is-blog.com/14164880/برنامه-نویسی-کودکان
 
79. http://trentonmvfo79135.livebloggs.com/14107663/برنامه-نویسی-کودکان
 
80. http://paxtonzira24680.loginblogin.com/14099827/برنامه-نویسی-کودکان
 
81. http://cruzgpzh57913.mdkblog.com/13805584/برنامه-نویسی-کودکان
 
82. http://lukassbkt91357.mybuzzblog.com/13770228/برنامه-نویسی-کودکان
 
83. http://shanepakt91357.newbigblog.com/13880725/برنامه-نویسی-کودکان
 
84. http://gregorycnwf46802.thenerdsblog.com/13685363/برنامه-نویسی-کودکان
 
85. http://waylonyjve46914.theobloggers.com/14132980/برنامه-نویسی-کودکان
 
86. http://claytoncmve36891.topbloghub.com/14135983/برنامه-نویسی-کودکان
 
87. http://rylanpyhq80246.ttblogs.com/13794197/برنامه-نویسی-کودکان
 
88. http://ricardocpbn80368.vblogetin.com/13711652/برنامه-نویسی-کودکان
 
89. http://troyjufq92470.win-blog.com/14202008/برنامه-نویسی-کودکان
 
90. http://feandogreo80358.worldblogged.com/13854548/برنامه-نویسی-کودکان
 
91. http://jasperwgqz14570.yomoblog.com/14139836/برنامه-نویسی-کودکان
 
92. https://beaurajr91357.digiblogbox.com/35035706/برنامه-نویسی-کودکان
 
93. https://garrettxisb36813.bloginwi.com/44078147/برنامه-نویسی-کودکان
 
94. https://damienwgpx13589.jaiblogs.com/35346313/برنامه-نویسی-کودکان
 
95. https://johnnykucl78024.blogzag.com/54238517/برنامه-نویسی-کودکان
 
96. https://spenceryhsd46802.look4blog.com/48983111/برنامه-نویسی-کودکان
 
97. https://sergioludm69024.imblogs.net/59154906/برنامه-نویسی-کودکان
 
98. http://remingtonnwfp80246.blogstival.com/31952384/
 
99. http://collinrajs91356.designi1.com/31393959/
 
100. http://laneiraj57913.educationalimpactblog.com/31721364/
 
101. http://connerrbks91357.ivasdesign.com/31743115/
 
102. http://caidencmvd35791.link4blogs.com/31858346/
 
103. http://simonsclt02468.mybloglicious.com/31490051/
 
104. http://trentonkudm79135.post-blogs.com/31712360/
 
105. http://kameronmana36814.review-blogger.com/31575484/
 
106. https://troycmve36791.blognody.com/12073188/برنامه-نویسی-کودکان
 
107. https://alexisktck68024.blogsumer.com/12164104/برنامه-نویسی-کودکان
 
108. https://kyleriraj68024.jts-blog.com/11948149/برنامه-نویسی-کودکان
 
109. https://zanderwhyj67024.rimmablog.com/12037032/برنامه-نویسی-کودکان
 
110. https://edgaxgp80246.bloggazza.com/12026658/برنامه-نویسی-کودکان
 
111. https://emiliogqzi57913.blogaritma.com/11949909/برنامه-نویسی-کودکان
 
112. https://kameronkvhs02579.shoutmyblog.com/11905989/برنامه-نویسی-کودکان
 
113. https://caidendmve46802.bcbloggers.com/12000494/برنامه-نویسی-کودکان
 
114. https://claytonhsdo80246.blogcudinti.com/12027872/برنامه-نویسی-کودکان
 
115. https://jaredjtck68024.iyublog.com/11918799/برنامه-نویسی-کودکان
 
116. https://connerqzjr81257.blogdiloz.com/11758458/برنامه-نویسی-کودکان
 
117. https://damiencnzm80247.verybigblog.com/11902381/برنامه-نویسی-کودکان
 
118. https://sergiolven79135.activosblog.com/11923602/برنامه-نویسی-کودکان
 
119. https://troykxkv13692.p2blogs.com/11958852/برنامه-نویسی-کودکان
 
120. https://marioixjv13681.bloggactivo.com/11745620/برنامه-نویسی-کودکان
 
121. https://trevordnwf46802.theblogfairy.com/11914543/برنامه-نویسی-کودکان
 
122. https://tysondqzi67024.vidublog.com/11924638/برنامه-نویسی-کودکان
 
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کودکان , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 296 تاريخ : جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 1:14

آرشیو مطالب

خبرنامه